vengafan Geplaatst 19 September, 2015 Geplaatst 19 September, 2015 Kan iemand mij vertellen of de chrome deurgrepen voor een Venga hetzelfde zijn als die van een Rio? Quote
xtra40 Geplaatst 19 September, 2015 Geplaatst 19 September, 2015 nee de grepen van een venga zijn anders helaas Quote
vengafan Geplaatst 19 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 19 September, 2015 Dan moet ik toch mevrouw venga weer lief aanlijken zucht Quote
vengafan Geplaatst 21 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2015 Heb de rvs overzethandgrepen vanmorgen via dealer besteld en wil ze zelf gaan monteren Heeft iemand nog tips voor het aanbrengen, buiten het goed ontvetten eventueel extra lijm gebruiken? 1 Quote
xtra40 Geplaatst 21 September, 2015 Geplaatst 21 September, 2015 zit met dubbelzijdig tape bij mij al een jaar of 3 is er nog nooit afgevallen dus zal wel niet nodig zijn om ze extra te verlijmen als je ze dan er weer wil afhalen om wat voor reden dan ook dan krijg je ze er tenminste nog weer van af Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.