Jump to content
  • Sign Up
ProceedRick

Kia Proceed Chrome Delete + Tuning

Recommended Posts

Beste allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet of dit bericht op de juiste plek staat. Excuses als deze fout staat :(!!

2 maanden terug heb ik mijn Kia Proceed GT-PlusLine 1.4L DCT7 2019 in ontvangst mogen nemen. Nu ben ik echt extreem fan van de looks en het rijgedrag maar toch zijn er 2 dingetjes waarover ik vragen heb. 

1. Heeft iemand toevallig foto's waarbij een Kia Proceed een volledige dechrome heeft gehad? (alle chroom onderdelen zwart)
2. Is het mogelijk om mijn auto te chiprunen met behoud van de fabrieksgarantie. 

Over beide zaken op internet veel informatie gevonden maar geen concrete antwoorden over behoud van fabrieksgarantie. Ook van het dechrome helaas geen goede foto's gevonden.

Groetes,

Rick

1 Nog geen all black voorbij zien komen volgend mij.

2 waarom niet bij de dealer vragen,  die zit dichtst bij het vuur en moet eventueel claimen volgens mij?

overigens is de Proceed onlangs bij autoweek op de rollenbank geweest en de 1.4 kwam grofweg al uit op 160 pk.

23 uur geleden, ProceedRick zei:

Beste allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet of dit bericht op de juiste plek staat. Excuses als deze fout staat :(!!
2. Is het mogelijk om mijn auto te chiprunen met behoud van de fabrieksgarantie. 

Over beide zaken op internet veel informatie gevonden maar geen concrete antwoorden over behoud van fabrieksgarantie. Ook van het dechrome helaas geen goede foto's gevonden.

Groetes,

Rick

Bij chiptunen vervalt direct de fabrieksgarantie op de gehele aandrijflijn. Op de motorkap, deuren, achterklep en benzineklepje heb je dan nog wel garantie :cool:

Mijn eerste reactie hier :)

Volgende week woensdag/donderdag kan ik foto's posten.
Dan haal ik in de ochtend mijn nieuwe Kia Proceed blueflame gt plusline op, en in de middag wordt er een chrome delete uitgevoerd in Breda.

5 uur geleden, Specialmade zei:

Bij chiptunen vervalt direct de fabrieksgarantie op de gehele aandrijflijn. Op de motorkap, deuren, achterklep en benzineklepje heb je dan nog wel garantie :cool:

Dankjewel voor de reactie!

edit: haha daarop iig wel!!

Edited by ProceedRick

5 uur geleden, its GriffX zei:

Mijn eerste reactie hier :)

Volgende week woensdag/donderdag kan ik foto's posten.
Dan haal ik in de ochtend mijn nieuwe Kia Proceed blueflame gt plusline op, en in de middag wordt er een chrome delete uitgevoerd in Breda.

Ik kom zelf uit Halsteren en rij elke dag naar breda toe. (Proceed Gt Plusline penta dark metal).

Ik zie de foto’s graag tegemoet!

6 uur geleden, Proceed Frankie zei:

1 Nog geen all black voorbij zien komen volgend mij.

2 waarom niet bij de dealer vragen,  die zit dichtst bij het vuur en moet eventueel claimen volgens mij?

overigens is de Proceed onlangs bij autoweek op de rollenbank geweest en de 1.4 kwam grofweg al uit op 160 pk.

Oei, heb je een linkje naar die video? Zelf niet kunnen vinden helaas

Stond niet online maar in papieren versie. Bericht gelezen via andere topic hierzo.

@ProceedRick

De chrome delete is vandaag grotendeels uitgevoerd. Alleen mijn grill en dorpels moeten nog. 

Zoals beloofd hierbij de foto. 

20191002_181924.jpg

15 uur geleden, its GriffX zei:

@ProceedRick

De chrome delete is vandaag grotendeels uitgevoerd. Alleen mijn grill en dorpels moeten nog. 

Zoals beloofd hierbij de foto. 

20191002_181924.jpg

Prachtig zeg! Echt heel mooi. Wil je meer foto’s delen zodra alles zwart is gemaakt? En bij welk bedrijf heb jij het laten doen, raad je ze wel/niet aan?

4 uur geleden, ProceedRick zei:

Prachtig zeg! Echt heel mooi. Wil je meer foto’s delen zodra alles zwart is gemaakt? En bij welk bedrijf heb jij het laten doen, raad je ze wel/niet aan?

Zodra alles zwart is maak ik meer foto’s. 

Dit is door wrapaholic gedaan in Breda. 

Zou ik ze adviseren. Lastige vraag. Ik moet opnieuw langs voor de grill en dorpels omdat de afspraak verkeerd was ingepland. Tevens watsde persoon die het deed een beginner, helaas zie ik nog de nodige punten. 

Ik zal over twee weken laten horen hoe het is afgelopen.