Relena Geplaatst 21 Juli, 2009 Geplaatst 21 Juli, 2009 Goedemiddag allemaal,Heb al een hele tijd niks laten horen maar het is nu zover. de Kia cee'd sporty wagon kan vrijdag opgehaald worden. nu maar hopen dat ie het wachten waard is. iedereen veel succes met hun nieuwe auto. mvg, Wens je heeeeeeeeeeeeeeel veel prettige kilometers. Ben toch wel een beetje jaloers dat jij je wagen vrijdag krijgt. Is denk ik normaal als jezelf zit te wachten maar ik gun het iedereen. Is toch heel apart zo'n nieuwe wagen. Laat nog eens van je horen b.v. hoe is zijn rijgedrag. En als het kan graag foto's is dit forum gek op. Groetjes bofkont, Relena Quote
sylvia Geplaatst 22 Juli, 2009 Geplaatst 22 Juli, 2009 Heb vandaag weer wat info gehad van mijn dealer omtrent de uitlevering van de door ons bestelde ceed. Het betreft een kenteken waar 2 keer bpm over betaald moet worden. De uitlevering komt op gang maar ze zijn nu bij de auto`s die in januari/februari besteld zijn. De uitlevering van hele nieuwe kentekens is overigens weer vastgelopen en een paar weken vertraagd! 29 augustus gaan we met vakantie...nu maar hopen dat we dat halen... Quote
Relena Geplaatst 22 Juli, 2009 Geplaatst 22 Juli, 2009 Bedankt voor de informatie Sylvia. Weet alleen niet wat ik hier nu weer van moet denken: de uitlevering van de nieuwe kentekens is overigens weer vastgelopen en een paar weken vertraagd! Hoop dat het niet ook voor de kia soul is die wij besteld hebben. Mijn vrouw kan nu al niet meer wachten tot we hem krijgen. Nu maar hopen voor jouw dat je de wagen hebt voor dat je op vakantie gaat. Groetjes, Relena Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.