pierrez101 Geplaatst 27 September, 2015 Geplaatst 27 September, 2015 Ik wil onze Kia Picanto Sportline graag ff voorstellen. Na een mooi aanbod van Kia hebben we besloten onze Corsa Bi Fuel van 3 jaar oud in te ruilen voor een Picanto. Op de Sportline uitvoering kregen we de hoogste inruilpremie en dat kwam goed uit. Want die vond ik als liefhebber van sportieve auto's meteen het mooiste. Met de aparte sportieve elementen en zeer complete uitrusting is het een apart autootje Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 27 September, 2015 Geplaatst 27 September, 2015 Hallo Pierrez101, Welkom op het forum en veel plezier en veilige KM met de sportieve Pica Mooie kleur trouwens Quote
betominice Geplaatst 28 September, 2015 Geplaatst 28 September, 2015 Mooie kleur trouwens Daar zijn de meningen over verdeeld maar leuke auto he zag dat je de velgen had vervangen . Welkom . Quote
Gast Stief Geplaatst 30 September, 2015 Geplaatst 30 September, 2015 welkom! Leuke kar, alleen jammer van die kleur Quote
Specialmade Geplaatst 4 Oktober, 2015 Geplaatst 4 Oktober, 2015 welkom! Leuke kar, alleen jammer van die kleur Inderdaad een mooie auto maar waarschijnlijk is mijn beeldscherm defect want ik zie GEEN kleur Grtz. Specialmade Quote
pierrez101 Geplaatst 5 Oktober, 2015 Topic Starter Geplaatst 5 Oktober, 2015 Inderdaad een mooie auto maar waarschijnlijk is mijn beeldscherm defect want ik zie GEEN kleur Grtz. Specialmade Staat goed bij de tegels op de garagevloer 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.