Zixxi Geplaatst 30 September, 2015 Geplaatst 30 September, 2015 Hallo allemaal. Ik zit nog te twijfelen om mijn Rio te laten bestickeren. Dan niet de optie vanaf de dealer. Lijkt me zeker een mooie aanvulling op een mooie auto. Iemand dit al gedaan?? Zo ja graag foto's. Maakt niet uit waar ze zitten of wat, ben benieuwd Quote
M. Canbolat Geplaatst 2 Oktober, 2015 Geplaatst 2 Oktober, 2015 Wat bedoel je precies met stickeren? Bedoel je wrappen of stickers van poppetjes ofzo? Ik heb op de achterbumper wat belettering, maar dat is werkgerelateerd, website etc. Persoonlijk zou ik het afraden, tenzij het zakelijk is. Geen idee wat je van plan bent? Dit is de mijne in ieder geval. Quote
picaman Geplaatst 2 Oktober, 2015 Geplaatst 2 Oktober, 2015 Idd, wat meer uitleg over welke bestickering enz. zou welkom zijn, nu wel vaag. Ik ben grote supporter van voetbalploeg (momenteel op eerste plaats in Belgische competitie ) en toon dit dan ook graag op de wagen. Ook hondje mag niet ontbreken. Bij vroegere picanto was ook op de ruiten met one way vision stickers, met nieuwe rio nu wat soberder gehouden. 1 Quote
Zixxi Geplaatst 2 Oktober, 2015 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2015 Wat bedoel je precies met stickeren?Bedoel je wrappen of stickers van poppetjes ofzo? Ik bedoel eigenlijk alles wat er evt op geplakt is ter verfraaiing van de auto. Netjes Picaman. dus jij rijd trots rond in je bolide! Hieronder mijn idee. Heb het er maar even op geshopt gelukkig lijkt het net echt Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 Oktober, 2015 Geplaatst 2 Oktober, 2015 ff kwartje in de Googlemachine.. Maar ik zou eens bij een goed bedrijf naar binnen lopen waar ze stickers maken cq auto's beletteren. Zij hebben een lijn illustratie van je auto en kunnen daar samen met jou iets moois op ontwerepen.... Quote
Gast Stief Geplaatst 2 Oktober, 2015 Geplaatst 2 Oktober, 2015 image-2015-10-02.jpg Ik bedoel eigenlijk alles wat er evt op geplakt is ter verfraaiing van de auto. Netjes Picaman. dus jij rijd trots rond in je bolide! Hieronder mijn idee. Heb het er maar even op geshopt gelukkig lijkt het net echt image-2015-10-02.jpg mooie hoofddeksel Quote
Zixxi Geplaatst 22 Oktober, 2015 Topic Starter Geplaatst 22 Oktober, 2015 Er zitten wat ambitieuze autootjes tussen inderdaad Hmm maar geen 3 deurs. Terwijl die ziet er juist veel sportiever uit ziet. Quote
Wimis on Geplaatst 22 Oktober, 2015 Geplaatst 22 Oktober, 2015 Heb de mijne juist ontstickert Ziet U het verschil ? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 22 Oktober, 2015 Geplaatst 22 Oktober, 2015 Heb de mijne juist ontstickert IMAG0501.jpg IMG_0289.jpg Ziet U het verschil ? zo te zien nog niet van de alle stickers ... Die van mij is aan de achterkant helemaal Kia loos. Weg 7 jaar garantie sticker Weg Rio Weg Eco Weg Kia logo Weg Dealer reclame Alleen als je heel goed kijkt zie het merkje in het achterraam staan (door de 5% tint bijna niet te zien) Quote
Wimis on Geplaatst 22 Oktober, 2015 Geplaatst 22 Oktober, 2015 zo te zien nog niet van de alle stickers ... Die van mij is aan de achterkant helemaal Kia loos. Weg 7 jaar garantie sticker Weg Eco Die 7 jaar sticker vond ik zo bloed lelijk En de Sp3 is zeker niet ECO dus ook weg! Strakke Rio hoor Quote
Wimis on Geplaatst 22 Oktober, 2015 Geplaatst 22 Oktober, 2015 Kwam deze tegen Dit zou de SP3 ook wel staan Mooie velgen. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 22 Oktober, 2015 Geplaatst 22 Oktober, 2015 Moet je hem alleen eerst grotendeels wit wrappen Zo iets... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.