broer konijn Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Hallo, ben op zoek naar de naam van : het onderdeel dat je 4x4 inschakeld bij je voorwielen. het zit aan de buitenkant van het wiel, als je het kapje eraf haalt zie je hem. Er zit een rubberenring in die reageert op de onderdruk die je creert als je je 4x4 aan zet. Ik denk dat deze kapot zijn bij mijn kia tdi uit 2000. Heb ooit eens iets gelezen op een engelse site hierover dat het niet goed werkte maar kan het niet terug vinden. Mocht iemand ze soms nog hebben liggen dan hoor ik het graag. Een twee wiel aangedreven kia hier in de bergen (frankrijk) doet toch weinig. groet ren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 (edited) Bedoel je de vrijloopnaaf zoals hier te zien ? Alex Edited April 4, 2009 by Alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
broer konijn Posted April 4, 2009 Author Share Posted April 4, 2009 Ja die bedoel ik. een vrijloopnaaf dus. dank je kan ik eens gaan kijken bij de onderdelenlijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts