Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

't Ging mij meer om de eisen vwb. xenon

Makkelijker wordt het er weer niet op, xenon heb ik al weer 2 jaar en ben hartstikke tevereden met zo'n bak licht!

Geplaatst

Wat ik heb meegekregen is, dat er sinds jan. 2007 officieel slechts xenon geplaatst mag worden als de auto is voor zien van automatische niveauregeling en koplampsproeiers.

Geplaatst
Wat ik heb meegekregen is, dat er sinds jan. 2007 officieel slechts xenon geplaatst mag worden als de auto is voor zien van automatische niveauregeling en koplampsproeiers.

Ik kan ook zeggen dat dat helemaal 100% correct is. Je mag Xenon plaatsen mits je koplampsproeiers en niveauregeling hebt. Jaartal wat jij aangeeft klopt ook.

Ik heb iig geen koplampsproeiers, kan wel zo'n bumper aanschaffen maar kost me iets teveel. Dus gewoon Bi-Xenon erin en we zien het wel.

Geplaatst

Ik heb zelf geen koplampsproeiers, geen idee ook of dat voor de Rio verkrijgbaar is... Zal wel weer eens niet ;)

Maar mijn auto is dan ook van 2004 en valt dus in principe niet onder die regeling...

• 3 weken later...
Geplaatst

Laatste nieuws vwb. verlichting.........

Ook worden per 1 mei nieuwe eisen gesteld aan de verlichting van voertuigen. Lichtarmaturen mogen voortaan alleen voorzien zijn van het type lamp waarvoor ze zijn goedgekeurd. In koplampen met code HC, HR of HCR moet een halogeenlamp zitten. Gasontladingslampen (

Geplaatst
Laatste nieuws vwb. verlichting.........

Ook worden per 1 mei nieuwe eisen gesteld aan de verlichting van voertuigen. Lichtarmaturen mogen voortaan alleen voorzien zijn van het type lamp waarvoor ze zijn goedgekeurd. In koplampen met code HC, HR of HCR moet een halogeenlamp zitten. Gasontladingslampen (

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...