Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Waarom heb ik dan in hemels naar zo'n lelijk ding vang Pioneer terwijl er boven mijn hoofd standaard een microfoon zit...

kwestie van goed in laten bouwen incl de juiste aanpassingen 

mar een lose microfoon inbouwen is nou eenmaal goedkoper en sneller 

Geplaatst

Doe je wel voorzichtig met het stuur en airbag? Niet dat we straks tijdens de meeting een bezienswaardigheid hebben...

vooral dat stekkertje wat in de airbag zit is een mooie om even snel stuk te trekken met name dat oranje clipje in het midden  :-)  :-)  :-)

en dan heb je pas verrassingen  :winkiss:  :winkiss:  :winkiss:

• Like 3
Geplaatst

kwestie van goed in laten bouwen incl de juiste aanpassingen

mar een lose microfoon inbouwen is nou eenmaal goedkoper en sneller

Microfoon zit er standaard in bij een superpack dus logisch is dat nket

Geplaatst

maar dat weet pioneer niet dat jij dat hebt die maken aftermarket systemen die in elke auto met een 2 din gat past 

dus als jij geen origineele microfoon hebt zul je wel de bijgeleverde microfoon moeten gebruiken 

en wi je dan als nog de originele gebruiken zul je zelf wat aan passingen moeten maken

de dealers die deze systemen inbouwen zullen dit ook niet doen omdat dit simpelweg te veel werk is en zij dan niets aan de inbouw verdienen

Geplaatst

Wat heb ik het getroffen, na een aantal maanden een complete stuur getroffen met alle knopjes(cruise control en handsfree knopjes) voor weinig uit een rio die maar 3 maanden oud is en alles werkt

Geplaatst

Knopjes kan je voor een redelijk normaal bedrag als complete set kopen ff stuurtje er af en knopjes vervangen past altijd hief je ook niet een compleet stuur te vervangen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Naja voor 5 tientjes valt het nog wel mee voor een vrij nieuwe ledere stuur, alleen ff kijken of er stuurverwarming in zit zodat ik evt nog kan kijken voor een schakelaar er voor

Geplaatst

Naja voor 5 tientjes valt het nog wel mee voor een vrij nieuwe ledere stuur, alleen ff kijken of er stuurverwarming in zit zodat ik evt nog kan kijken voor een schakelaar er voor

als je een stuur met stuur verwarming hebt dan zou je nu dus een stekker hebben die niet in je stuurlint past  :no:  :no:

maar als het stuur uit nederland komt heb je denk ik pech gehad word volgens mij niet geleverd hier op de rio

heb het zelf wel maar dan moet je dus ook een ander stuurlint hebben het stuur en de schakelaar de bedrading en zo is wel al aanwezig 

861209_158334217656781_1837770060_o.jpg

Geplaatst

dit is het stuurlint welke jij nu onder je stuur hebt 

861186_158334057656797_544959355_o.jpg

en dit is het stuurlint die er onder een stuur met stuurverwarming zit 

858376_158334160990120_130293711_o.jpg

Geplaatst

Hoe bedoel je met stuur lint?

Met die vraag zeg ik, laat het door een vakman doen....

• Like 1
Geplaatst

Nou de winter komt er aan en ik ben er wel heeeeel erg blij mee lekkere warme handjes na het krabben

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...