Wout71 Posted September 9, 2022 Posted September 9, 2022 Hallo. De versterker in mijn Kia Sportage3 heeft er de brui aan gegeven. Ik ben nu aan het kijken of het wellicht mogelijk is om een nieuw console in te laten bouwen waarbij de navigatie gewoon die op je telefoon overneemt (Android - Google Maps) en er DAB+ op zit. Uiteraard moet er ook een versterker bij zitten. Zijn er handige mensen die weten of dit bestaat voor de Kia Sportage en die dat kunnen inbouwen? Ik hoor t graag. Mvrgr, Wouter 1 Quote
Randleman Posted June 9, 2023 Posted June 9, 2023 Wat bedoel je met de versterker? Heb je een losse versterker of bedoel je gewoon de radio? Bij Ali heb je erg leuke radio's die je er zo in kan bouwen. Zelf al vaker gedaan. Werken perfect. 1 Quote
harmhen Posted May 28, 2024 Posted May 28, 2024 Hoi, ik weet niet of ik hier (nu nog) nog op kan reageren (ben nieuw hier), maar bij mij werkt de navigatie (GPS) en klok van de standaard radio-navigatie van mijn Kia Sportage 3 ook niet (sinds een week trotse eigenaar van deze mooie auto). Ik nijg er ook naar om een nieuw systeem in te bouwen, maar ben bang dat ik halverwege erachter kom toch nog dingen mis of dat het nieuwe systeem hier niet op past. Ben al een beetje aan het rondkijken en zie dan wel eens een plaatje vanmijn navigatiesysteem staan, dat dit systeem daar niet geschikt voor is. Is er al een topic hierover? Kan iemand mij hierbij tips/adviezen geven? Alvast enorm bedankt! Quote
Recommended Posts