Sjannien59 Posted August 22, 2022 Posted August 22, 2022 Hallo mede Sportage-rijders, Ik heb sinds 2019 een Kia Sportage met bouwjaar 2014. Hier zit een Infinity Navigatiesysteem in. Zie bijlage. Ik heb dit navigatiesysteem al eens laten updaten bij de dealer. Kostte best wat, maar kreeg helaas een verouderde versie van meer als een jaar geleden. Nu zag ik op de Kia website dat je dit ook zelf kan doen. Dus ik aan de slag. Alles gelukt tot aan de update op mijn pc en op een USB-stick gezet. Helaas kan ik nergens de USB-aansluiting vinden voor de navigatie te updaten. Heb ook naar SD-kaart aansluiting gezocht, maar tot op heden nog niets gevonden. Wie helpt mij of moet ik toch weer naar de dealer voor een kostbare update met verouderde navigatiesoftware. Hoe doen hun dat dan als er nergens een aansluiting te vinden is ? Ik zou jullie dankbaar zijn mochten jullie me kunnen helpen. Hartelijke groet, Sjannien NijssenNavigatie.docx Quote
Beos Posted August 23, 2022 Posted August 23, 2022 Ik kan het op de foto niet goed zien, maar zit er geen USB aansluiting onder de airco regeling? Quote
Peter-036 Posted August 23, 2022 Posted August 23, 2022 Volgens bladzijde 219 van deze manual: Aux, Usb And Ipod ® Port - Kia 2014 Sportage Owner's Manual [Page 219] | ManualsLib zou die usb aansluiting in het bakje vóór de pook/onder de radio moeten zitten. 1 Quote
Recommended Posts