Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

pe-el2

Leden
  • Aantal Items

    49
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    1

pe-el2 heeft de dag voor het laatst gewonnen op 17 Maart 2023

pe-el2 had de meeste 'vind ik leuk' inhoud!

Algemeen

  • Auto
    Volvo v50
    Next: Niro EV, Dynamicplusline, cityscape green. HUD

Recente Bezoekers van dit Profiel

De recente bezoekers blok is uitgeschakeld en zal niet getoond worden aan andere gebruikers.

pe-el2's Prestaties

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Collaborator
  • Dedicated Bijzonder
  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post

Recente Badges

6

Reputatie

  1. Dat is wel laag ja.. Ik had hem staan op 350, maar dat was 80% vol steeds. Speel eens met de airco. Van te voren verwarmen. Ipv airco/heat aan (scheelt 40km) de stoelverwarming en stuur verwarming. Driver only stand. Als de cabine op temperatuur is zet dan circulatie aan. Dan verwarm je niet steeds de koude lucht van buiten en scheelt weer stroom. Hoeveel graden wil je het hebben? Ik kwam erachter dat elke graad minder zo'n 2a3 km erbij was. Kortom..beetje aan de knoppen draaien als je tijd hebt en dan kom je erachter wat het beste voor jezelf werkt. Tip: als je denkt dat je AC uitzet op het lcd schermpje eronder dan staat HEAT nog aan bijvoorbeeld. Dus even naar het "airco menu" op het hoofdscherm gaan en daar kan je de settings beter verstellen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  2. Ja en de leveringdatum van de tesla begon op 31-03...gisteren naar 22-03..en vanochtend belde ik even en toen zei de aardige mevrouw..."Als u wilt kunt u hem om 1500 uur ophalen.. Nu zit ik hier in een aangename ontvangstruimte te staren naar een enorme hal met enorm veel tesla voor aflevering. Levertijd van de tesla is dus 4 dgn! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  3. Voor de mensen die de afweging ook maken. Tesla heeft nu extra korting (tijdelijk voor leveringen deze maand) van tussen de 2800 en 3100 euro (afhankelijk van uitvoering) Kortom goedkoper dan de kia Niro dpl en executive op dit moment Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  4. Bij aankoppelen aanhanger gaan alle rijhulpsystemen uit. En ik rij veel met fietsendrager. En vakantie met aanhanger of fietsendrager. En zelfs de cruise control is dan uit. Als ik zoveel betaal dan moet dat het gewoon doen. Gebruik je geen trekhaak dan is er niets aan de hand en is de auto fijn. En ja ik had subsidie. Die is gisteren uitgekeerd op mijn rekening (trouwens zonder dat ik aanvullende stukken heb moeten sturen. Hij werd meteen goedgekeurd). Dat bedrag moet natuurlijk teruggestort worden, dus daar zal ik binnenkort wel iets voor krijgen. Ik heb het rvo net al een mail gestuurd met het vrijwaringsbewijs Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  5. Ik ga mij hier afmelden! Kia Niro ev besteld 13-04-2022 Geleverd op 07-03-2023. Kia vandaag alweer verkocht. Na 9 dgn bezit. Tesla y Rwd besteld en 31-03 ophalen. Het was mij een genoegen de voorpret te mogen delen met jullie, maar de kia heeft de verwachtingen helaas niet waargemaakt voor mij. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  6. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  7. Loopfanaat, 01/03/2022, Valkenswaard, DPL, Aurora Black, HK, 30/11/2022 Hanjoo, 04/03/2022, Houten, DPL, InterStellar Gray, HUD, November, VIN available, delivery date 09/12/ 2022, private Prednas, 10/03/2022 , Rotterdam , DPL, Snow White Pearle, HK, delivered 18-01-2023 , private. JWS, 11/03/22 Almere, EL, Mineral Blue delivered mid-December 16-12-2022 private JLamme, 22/03/2022 Alkmaar, DPL, mineral blue, pick up January 4, 2023, VIN known, private Trainert, 30/03/2022 Maastricht, DPL, Interstellar Grey, HUD, VIN available, 16 march 2023 Ton, 01/04/2022 Valkenswaard, DPL, Mineral Blue, unknown, VIN bekend EricEV, 07/03/2022, Rotterdam, DPL , Interstellar Grey, HUD, 15-05-2023, x, no VIN Piet65, 07/04/2022, Waddinxveen, DL, Blue Metallic, x, x, 15/09/2022, V-tje 08-04- 2022, The Hague, DPL, Cityscape green, HUD, delivery Q3 now over, x Gleb, 11/04/2022, Amsterdam, EL, Aurora Black, x, 03/03/2023, x, delivery date: has already been rescheduled 4x. was once week 37 2022 Pe-el2, 13-04-2022, Arnhem, DPL, Cityscape Green, HUD , private, afgeleverd op 07-03-2023 Eizo1065, 14/04/2022, Zoetermeer DPL , InterStella Grey, HK, mei 2023? Pacopep, 14/04/2022, ?, DPL,, delivery expected 5-2-2023 Obi-wan, 15/04/2022 , Rotterdam, DPL, Aurora Black, HUD, 12/8/2023 Kaiii, 4/20/2022, ?, DPL, Cityscape green, ?, 11/16/2022retrieved GerZ, 4/23/2022, Rotterdam, DL, InterStellar Grey, x, x, 9/29/2022, hubertusg7, 23/04/2022, Venlo, DPL, Cityscape Green, HUD, private, expected importer end of March 2023 Hermes, 24/04/2022, Voorburg DPL, HK, metallic White, expected in NL around Christmas '22 GWensink, 28 /04/2022, Zwolle, DPL, Snow White, HUD, Week 10 2023, chassisnummer bekend. MaJaMestreech, 28/04/2022, Maastricht, DPL, Interstellar Grey, HUD, late February/early March but probably April, private Aldvors, 03/05/2022, Velserbroek, DPL, Cityscape Green, HUD, 29-12-2022. BR, 09/05/2022, x, DPL, Cityscape green, HUD, on the boat! Marcel112, 10/05/2022, Zwolle, DPL, Aurora Black, HK, 16/11/2022 Jlo, 12/05/2022, Roosendaal, DPL, white, HUD, pencil estimate week 17 2023 Slordervos, 24/05/2022, Hellevoetsluis, DL, Steel gray, x, September 22 BoesBoes, ordered end of May 2022, Zwolle, DPL, blue, picked up on begin March 2023 Marie, end of May, Oss, DPL, white, 12-15-2022, x Baske , 16/05/2022, Helmond, DPL, Snow White Pearle, HK, LeasePlan, week 46, week 8, week 16 Marij, 7/1/2022, Den Bosch, DPL PHEV, Cityscape Green, expected late Feb/early March 2023 private. Johan, 31/07/2022, Utrecht, DPL, EV, Orange Delight, HUD, 17/01/2023, last update 23/02/2023, disembarkation date 23-03-2023, April, May (?), no VIN.J.RGM, color Mineral Blue, DL, according to lease company delivery October 2023 Marcoonline, 06/10/22, Eindhoven, DPL, Mineral Blue, 06/2023 Semmie, 11/11/2022, Almen, EL , Cityshape Green with black C-line, expected February Sjoerdd, 16-01-2023, Hoofddorp, DL EV, Interstellar Grey, HUD/HK unknown, delivery time unknown, leasing company Lev, 06-09-2022,Hoofddorp, DL EV, Snow White Pearl, private, delivery Feb 2 Arebij 01-02-23 via LM Rotterdam, DPL Mineral blue, verwacht 1-11-23 GJ66 06-05-22, Ede, DPL Insterstellar Grey, HUD, expected offload 18-4-23
  8. Goed nieuws! Spannend. Nog even wachten dus! Wat betreft de kieren. Dit zijn de kieren tussen de bumper en spatscherm voor. Achter is hetzelfde. De kieren tussen de deuren, kofferbak en motorkap zijn wel ruim genoeg. Ik zal het met de oplevering aangeven. Maandag laat ik de A-stijl, dak en spoiler wrappen in zwart. Dit wordt in de showroom gedaan. Daarna de poetser en dinsdag de aflevering [emoji322] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  9. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  10. Lekker veel plastic Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  11. Stiekem even gaan kijken. Ben toch wel blij met de kleur. Dat ik overstag ben gegaan om te wijzigen van kleur. Er zat 1 kras op de hoek van bumper, maar hij moet ook nog gepoetst worden. Ik vind echter wel dat sommige delen strak tegen elkaar zitten. Zeg maar het andere uiterste van de enorme panel gaps...
  12. Als hij er niet mee komt zal ik er zelf over beginnen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  13. Donderdag 9 maart kan ik mijn auto ophalen. Kon ook iets eerder alleen ik kon zelf niet. Gelukkig komt aan al het wachten een einde. [emoji322] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  14. Bijna........[emoji3526] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  15. Wellicht eentje die geannuleerd is door een ander vanwege de lange levertijden. En dat voordeel heeft u dan nu. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...