Ga naar inhoud

nieuw forum deel voor de sportage 5 is nu geopend


xtra40

Aanbevolen Berichten

  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...
Op 2-7-2022 om 12:35, zei Specialmade:

Vanwaar deze vraag 

Ik zie veel kleine ergernisjes en vooral dingen voorbijkomen die voor mensen nog niet gans duidelijk zijn, ook de dealer of kia zelf heeft er geen antwoord op (voorbeeld het automatisch parkeren, sommige veiligheid functies, navigatie, mensen die nog geen leverdata hebben gekregen, "ontbrekende functies" etc.)
Als men die nu eens op een rijtje zou zetten, dan kan dat in 1x eens goed naar kia gestuurd worden en misschien komt er dan wel een oplossing/antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uur geleden, zei Rick:

Ik zie veel kleine ergernisjes en vooral dingen voorbijkomen die voor mensen nog niet gans duidelijk zijn, ook de dealer of kia zelf heeft er geen antwoord op (voorbeeld het automatisch parkeren, sommige veiligheid functies, navigatie, mensen die nog geen leverdata hebben gekregen, "ontbrekende functies" etc.)
Als men die nu eens op een rijtje zou zetten, dan kan dat in 1x eens goed naar kia gestuurd worden en misschien komt er dan wel een oplossing/antwoord.

Als er kleine ergernissen en/of onduidelijkheden zijn dan kun je die altijd melden. De Kia Contact Groep (KCG) zal dan met KiaNL in gesprek gaan. Er moet dan wel sprake zijn van meerdere personen die ‘problemen” hebben. Wij mogen geen individuele problemen behandeldenw met KiaNL.

Het zou de KCG helpen als er een lijstje wordt gemaakt van de ergernisjes en onduidelijkheden. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, zei Specialmade:

Als er kleine ergernissen en/of onduidelijkheden zijn dan kun je die altijd melden. De Kia Contact Groep (KCG) zal dan met KiaNL in gesprek gaan. Er moet dan wel sprake zijn van meerdere personen die ‘problemen” hebben. Wij mogen geen individuele problemen behandeldenw met KiaNL.

Het zou de KCG helpen als er een lijstje wordt gemaakt van de ergernisjes en onduidelijkheden. 

Klopt, helaas heb ik de auto zelf nog niet.. 
Overal staat her en der wat van de fouten/bugs/probleempjes.

Eens kijken of ik wat verzameld ga krijgen de komende week.

Kan ik mensen taggen in een post zonder dat ze hebben gereageerd op deze?

Link naar reactie
Delen op andere sites


21 uur geleden, zei Rick:

Klopt, helaas heb ik de auto zelf nog niet.. 
Overal staat her en der wat van de fouten/bugs/probleempjes.

Eens kijken of ik wat verzameld ga krijgen de komende week.

Kan ik mensen taggen in een post zonder dat ze hebben gereageerd op deze?

Het is nu vakantie periode, derhalve is er nu geen overleg met KiaNL.

Ja hoor, geen probleem.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...