Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sinds eind december de trotse eigenaar van een nieuwe Kia e-Niro. Helaas niet met alle toeters en bellen, maar dat geeft niets. Auto rijdt prima en binnenkort de eerste "lange" rit naar het buitenland. Ben benieuwd! :-) Nog even uitzoeken welke pasjes/apps ik allemaal mee ga nemen ;-)

• Like 1
Posted

Welkom 😊 ik heb die van mij nu een paar weken en ga over een tijdje ook een lange rit van 1200 km maken. Zuid-Frankrijk.

ik heb al meerdere passen, allemaal zonder abonnement, E-Flux, Shell-recharge, de Kia-charge pas. En speciaal voor Frankrijk de KiWhi pas, daarmee kan je als het goed is bij veel grote winkelcentrums ( grote supermarkten) gratis laden. 

thuis heb ik een Zappi v2 lader dus dus ik hoef niet echt veel onderweg te laden maar als het nodig is heb ik dus meerdere mogelijkheden 😊👍🏻

Posted (edited)
Op 12-4-2022 om 13:09, zei Snefski:

Sinds eind december de trotse eigenaar van een nieuwe Kia e-Niro. Helaas niet met alle toeters en bellen, maar dat geeft niets. Auto rijdt prima en binnenkort de eerste "lange" rit naar het buitenland. Ben benieuwd! :-) Nog even uitzoeken welke pasjes/apps ik allemaal mee ga nemen ;-)

Welkom @Snefski, bij de club. Vele fijne en veilige kilometers toegewenst. Voor de laadpassen zou ik even deze subforum (E-Niro) bekijken.  Daar is nog wel het een en ander over gesproken. Ook voor handige routeplanners kan je daar wel terecht.

Extra tip:
hieronder link naar een site over "op vakantie gaan" met een elektrisch voertuig.
https://elektrischeautovakanties.nl/autoroute-naar-noord-italie/

Edited by Michel_1970
extra tip toegevoegd ;-)