frankydb Posted April 9, 2009 Posted April 9, 2009 hallo vraag me af of er nog mensen zijn die met een 4x4 rijden kunen we eens een soft 4x4 ritje maken he schrijf je hier bij als je met een 4x4 rijd wie weet kunnen we eens een soft ritje doen groeten Quote
vranken Posted April 9, 2009 Posted April 9, 2009 Hallo, Ik wil wel eens gaan rijden in het terrein. maar alle evenementen zijn een stuk uit de buurt. En dan ik wil wel de modder in maar ik wil geen schade rijden. groeten Erwin. Quote
frankydb Posted April 10, 2009 Author Posted April 10, 2009 (edited) hallo het moet daarom geen terein zijn he er zijn genoeg wegetjes waar je door kan moet zeggen hier in de vlaanderen minder natuurlijk maar toch heb er al een paar gedaan ,,,, tuurlijk zonder schade mijn wagen is nog maar 1maand oud lol wil liever geen krassen SOFT he groeten Edited April 10, 2009 by frankydb Quote
Peer Posted July 12, 2009 Posted July 12, 2009 Hoi Erwin, ik kom uit de buurt van nijmegen, net onder de rivieren. Ook daar is niet zoveel terrein waar je zo maar mag rijden, maar ik zoek vaak de boeren weggetjes op. Daar mag je vaak wel in en als het geregend heeft heb je voldoende uitdaging voor een soft ritje zonder schade. Ik vind voor het echte 4x4 dat de 1e gang in 4laag nog te groot is, maar niettemin blijft er genoeg over voor heen hoop lol. Op landweggetjes vind ik 2laag het lekkerst rijden; gewoon rustig de auto het werk laten doen zonder al te veel toeren en je hebt genoeg over om door te trekken zonder dat je meteen moet gaan schakelen. Ik weet zeker dat er in de buurt van Maastricht genoeg boerenwegen zijn die de moeite waard zijn om te proberen. Have Fun! Quote
Recommended Posts