Pro ceedboy Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 heeft er al iemand ervaring om een kia pro ceed te verlagen op veren door kia zelf? Ik zou mijn pro ceed 4 cm laten zakken. maar ik heb vragen bij rijgedrag en hardheid van de veren enzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Je Pro cee'd nog lager leggen? Hij is al af-fabriek 1.5cm lager dan een normale cee'd en ook stugger - lees sportiever - afgesteld. Hij is dus al harder in zijn veren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr_pimp_ Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 vn de pro cee'd weet ik niet maar vn de cee'd heeft mij dealer gezegt dat hij iets lager is omdat ik de sportversie heb met alu velgen vn kia en sportgil dat verschild vn belgie en nederland wat de sport was nie te verkrijgen in nederland mss iemand ie daar meer over weet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 hoi, In Nederland hebben ze nu wel de sport als een extra pakket bovenop de andere standaard uitvoeringen. Ik geloof dat het vanaf de exclusive versie als optie erbij kan. Meerprijs is als ik me niet vergis Euro 1.000,- tot Euro 1.500,-. Meer info vind je op www.kia.nl Zelf heb ik de SW sport die standaard ook verlaagd is met 1,5cm, sportgrill, donkere lampen, 17" velgen enz.. en hierover ben ik meer dan tevreden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr_pimp_ Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 hoi,In Nederland hebben ze nu wel de sport als een extra pakket bovenop de andere standaard uitvoeringen. Ik geloof dat het vanaf de exclusive versie als optie erbij kan. Meerprijs is als ik me niet vergis Euro 1.000,- tot Euro 1.500,-. Meer info vind je op www.kia.nl Zelf heb ik de SW sport die standaard ook verlaagd is met 1,5cm, sportgrill, donkere lampen, 17" velgen enz.. en hierover ben ik meer dan tevreden. a het is 1.5 verlaagt ja mij dealer had iet gezegt dat hij ietje lager is;)ze mochten em 2.5 zakken von ik:p mja mvg kevin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts