Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

ruitenwissersproeiers

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Neem een speld en steek die zachtjes in de opening van de sproeier. Geef het een zacht tikje in de richting waar je het heen wilt hebben en test het, tot je het gewenste resultaat hebt.

Als je het goed doet, voel je de sproeikogel mee draaien. Dat gaat wat stroef maar dat moet ook.. hij moet immers niet vanzelf weer weg draaien..

Tenminste, zo heeft het tot nu toe altijd prima gewerkt.. Weet niet of er verschillende systemen voor zijn.. die foto is ook niet zo duidelijk.

Groeten,

Peter

Geplaatst
Neem een speld en steek die zachtjes in de opening van de sproeier. Geef het een zacht tikje in de richting waar je het heen wilt hebben en test het, tot je het gewenste resultaat hebt.

Als je het goed doet, voel je de sproeikogel mee draaien. Dat gaat wat stroef maar dat moet ook.. hij moet immers niet vanzelf weer weg draaien..

Tenminste, zo heeft het tot nu toe altijd prima gewerkt.. Weet niet of er verschillende systemen voor zijn.. die foto is ook niet zo duidelijk.

Groeten,

Peter

Bij mijn ceed hetzelfde verhaal na verloop van tijd werd de opbrengst minder tot hij helemaal stopte en er een nieuwe pomp ( onder garantie) werd geplaatst.

hugo

Geplaatst

Hallo Peter en Hugo,

Bedankt voor jullie antwoord.:-)

Net even Gegooled en kom bij het corolla forum terecht en lees daar,

De Auris heeft NIET de normale ruitensproeiers op de motorkap maar deze hangen eronder met een rechthoekig gat erin ???

Heeft mijn Kia Cee

Geplaatst

Mijn vrouw is bij de dealer lang geweest, er is een nieuwe ruitensproeier motor besteld.

Volgens de dealer geeft deze te weinig druk waar door de straal niet hoog genoeg komt.

Ik wordt gebeld als hij er is!:D

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...