paul64 Posted April 12, 2009 Posted April 12, 2009 Hallo KIA rijders , Wij rijden nu twee jr. met onze Kai Cee Quote
El-Rio-Grande Posted April 12, 2009 Posted April 12, 2009 Neem een speld en steek die zachtjes in de opening van de sproeier. Geef het een zacht tikje in de richting waar je het heen wilt hebben en test het, tot je het gewenste resultaat hebt. Als je het goed doet, voel je de sproeikogel mee draaien. Dat gaat wat stroef maar dat moet ook.. hij moet immers niet vanzelf weer weg draaien.. Tenminste, zo heeft het tot nu toe altijd prima gewerkt.. Weet niet of er verschillende systemen voor zijn.. die foto is ook niet zo duidelijk. Groeten, Peter Quote
hugo Posted April 13, 2009 Posted April 13, 2009 Neem een speld en steek die zachtjes in de opening van de sproeier. Geef het een zacht tikje in de richting waar je het heen wilt hebben en test het, tot je het gewenste resultaat hebt.Als je het goed doet, voel je de sproeikogel mee draaien. Dat gaat wat stroef maar dat moet ook.. hij moet immers niet vanzelf weer weg draaien.. Tenminste, zo heeft het tot nu toe altijd prima gewerkt.. Weet niet of er verschillende systemen voor zijn.. die foto is ook niet zo duidelijk. Groeten, Peter Bij mijn ceed hetzelfde verhaal na verloop van tijd werd de opbrengst minder tot hij helemaal stopte en er een nieuwe pomp ( onder garantie) werd geplaatst. hugo Quote
paul64 Posted April 13, 2009 Author Posted April 13, 2009 Hallo Peter en Hugo, Bedankt voor jullie antwoord. Net even Gegooled en kom bij het corolla forum terecht en lees daar, De Auris heeft NIET de normale ruitensproeiers op de motorkap maar deze hangen eronder met een rechthoekig gat erin ??? Heeft mijn Kia Cee Quote
paul64 Posted April 16, 2009 Author Posted April 16, 2009 Mijn vrouw is bij de dealer lang geweest, er is een nieuwe ruitensproeier motor besteld. Volgens de dealer geeft deze te weinig druk waar door de straal niet hoog genoeg komt. Ik wordt gebeld als hij er is! Quote
paul64 Posted April 27, 2009 Author Posted April 27, 2009 ;)Het ruitensproeier probleem bij mijn Kai Cee Quote
El-Rio-Grande Posted April 27, 2009 Posted April 27, 2009 Blij te horen dat het weer is opgelost. V Quote
Recommended Posts