floris Posted April 14, 2009 Posted April 14, 2009 Hallo, Ik ben sinds kort in het bezit van een Kia Picanto uit april 2005 en heeft maar 21.000 km op de teller. Hij is zwart van kleur, en heeft volgens mij alle opties behalve airco dan. Tevens is hij verlaagd en heeft 15inch sportvelgen gekregen. Kwam dit forum tegen toen ik informatie zocht over de Picanto. Dus dacht ik meld me aan, altijd handig om elkaars ervaringen en adviezen te horen. Zal binnekort ook ff een foto maken en deze plaatsen. Greets! Floris Quote
brouwer2001 Posted April 14, 2009 Posted April 14, 2009 welkom op het forum veel plezierige kilometers. gr ronald Quote
Guest Daiz Posted April 14, 2009 Posted April 14, 2009 ahhhh weer een picadriver Gezellig, welkom op het forum! Veel lees- en postplezier!! we zijn hier altijd in voor wat foto's Gr Daiz Quote
Alex VB Posted April 15, 2009 Posted April 15, 2009 Welkom, De Pica's beginnen lanzamerhand de overhand te winnen op dit forum. Meer cee'ds, meer cee'ds.. Quote
El-Rio-Grande Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Welkom,De Pica's beginnen lanzamerhand de overhand te winnen op dit forum. Meer cee'ds, meer cee'ds.. Da's al langere tijd hoor... Er zijn wel redelijk wat Cee'ds, Rio's en een paar Soultjes bij gekomen... Maar de Pica heeft al langere tijd de overhand... niet dat het wat uit maakt @ Floris: welkom op het forum en veel lees en post plezier.. En succes met het pimpen van je Pica uiteraard.. Groeten, Peter Quote
Recommended Posts