Jump to content

Mijn nieuwe Pro_Ceed

JJWW810

Recommended Posts

Sinds medio maart ben ik in het bezit van mijn nieuwe Pro_Ceed. 1.4 Fifteen

Ik moet bekennen dat ik er tot nu toe en na zo'n 2000 km er zeer tevreden mee ben en ik heb een hoop positieve reacties gekregen want men vindt het een mooi model!

Ik heb er wanneer ik een fluwelen voetje heb en 90 km/uur blijf rijden 1 op 15 mee gereden dat is natuurlijk netjes voor een nieuwe 1.4 Pro_Ceed maar niet erg leuk om te doen maar het kan.

Ik heb tot nu toe nog geen negatieve zaken kunnen ontdekken, maar zal dit zeker melden indien van toepassing.

Ik zal er nog even wat foto's bij doen.

UPDATE

Het is nu September 09 en met 7.500 km gereden nog geen problemen er wordt veel stad gereden en het verbruik nu is 7.3 liter op 100 km dus haast 1 op 14 ( niet slecht voor hoofdzakelijk stadrijden )

Groeten van JJWW810

post-878-1297852788,91_thumb.jpg

post-878-1297852789,11_thumb.jpg

post-878-1297852789,26_thumb.jpg

post-878-1297852789,43_thumb.jpg

post-878-1297852789,69_thumb.jpg

Edited by JJWW810

Hallo, kiaproceedeke,

De 1.4 is het instapmodel en het fifteenpakket bestaat uit een leren middensteun en een leer stuur en leer op de handrem en daarbij een blutooth parrot voor de mobile telefoon.

Wat jij denkt dat een knopje is voor het ESP is een knopje voor het ISG ( vanaf januari wordt dit Stop and Go systeem geleverd - Stoppen / versnelling vrij en koppeling omhoog en de motor stopt!! koppeling weer in en de motor springt gelijk aan dit werkt er goed en zonder problemen zodat je veel minder benzine verbruikt.

Groeten van JJWW810

Ziet er mooi uit!Is dat de instapversie?Want merk dat je alu pedalen hebt en dan nog een extra knopje ESP(???).Heb ik dus allemaal niet bij mijn model.Heb de ex versie een diesel.

houd je er wel eventjes rekening mee dat JIJ een Belgische uitvoering hebt kiakeproceedke! Er zitten toch enkele kleine verschillen in de diverse uitvoeringen van de landen.

• 1 month later...

Hey JJWW810,

Ik heb een Kia C'eed SW 1.4 ISG besteld. Alleen ben ik nog benieuwd welk type Parrot Kia standaard inbouwt in de Fifteen edition. Weet jij dat toevallig ?

Mijn huidig parrot systeem heeft namelijk een display, ik hoop dat die in de Kia dat ook heeft.

Nou, ik hoor het wel !

• 3 weeks later...

Sorry dat ik zo laat reageer!!

Mijn Parrot is de CK3100 LCD met spraakherkenning. ( ik gebruik dit niet dus heb er ook geen ervaring mee)

Groeten van JJWW810 en laat als je je auto hebt wat foto's op deze site achter!!