lien Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Ik wil een nieuwe verzekering voor mijn Kia Sephia (1.5) hatchback (simpel type zonder stuurbekrachtiging en zonder electrische snufjes) maar heb geen flauw idee of het een gtx, nlx of slx is.. Kan iemand mij alsjeblieft het verschil uitleggen?? Quote
Leon Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Je kan dit opzoeken en vergelijken op Autoweek.nl, maar heb dit al even voor je gedaan. Op basis van je beschrijving concludeer ik dat je de goedkoopste uitvoering hebt en dat is in dit geval de SLX. Dat was de enige versie zonder stuurbekrachtiging. De bumpers van je Sephia zijn waarschijnlijk gewoon zwart ipv in kleur gespoten, dat is namelijk nog een punt om de SLX te herkennen (tenzij ze later nog in kleur gespoten zijn natuurlijk ) Quote
El-Rio-Grande Posted April 17, 2009 Posted April 17, 2009 Ik wil een nieuwe verzekering voor mijn Kia Sephia (1.5) hatchback (simpel type zonder stuurbekrachtiging en zonder electrische snufjes) maar heb geen flauw idee of het een gtx, nlx of slx is.. Kan iemand mij alsjeblieft het verschil uitleggen?? Vaak kun je bij verzekeraars (online) op basis van kenteken een offerte berekenen. Je voert dan het kenteken in en hup, daar staat wat voor auto het is / hoort te zijn. Vul overige gegevens in en je kunt online je offerte bekijken.. Daarnaast kun je ook via de website van de rdw jouw kenteken invoeren en diverse handige RDW gerelateerde gegevens van jouw auto zien. Directe URL: https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx Voer je kenteken in, kan gewoon zonder streepjes of hoofdletters en voila.. Groeten, Peter Quote
Recommended Posts