Alex VB Geplaatst 17 April, 2009 Geplaatst 17 April, 2009 Hallo, Misschien ook iets voor ons forum. Een Clubcaf Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 17 April, 2009 Geplaatst 17 April, 2009 Ik denk dat zo'n forum topic snel onoverzichtelijk word. Maar wellicht is het wel een idee om dat te doen in de vorm van een soort chatbox, voor zover dat haalbaar is. De toegang zou ik wel voor geregistreerde leden only houden, of het nou in forum stijl is of in chatbox stijl.. Anderzijds voorkom je denk ik toch nooit 100% dat topics soms afdwalen. Kijk naar mijn 'Kia Dag 2009' topic.. dat dwaalt ook alle kanten op maar gaat in grote lijnen wel over een meeting; het waar, wanneer en hoe.. Het is denk ik meer aan de moderators om de 'sturende' hand te houden, zodat topics niet te ver afdwalen. Vandaar ook al eens de melding 'On topic blijven' (zie:http://www.kiaclub.nl/forum/1262-topic-blijven.html). Op zich is een chatbox of chatfunctie een idee, alleen vraag ik mij af of deze investering ooit echt lonend zou zijn. We zijn immers geen hyves of dergelijke. Ik denk wel dat het in forum stijl te snel te on-overzichtelijk word.. Groeten, Peter Quote
Rio-man Geplaatst 17 April, 2009 Geplaatst 17 April, 2009 Ik heb zelf meerdere fora onder beheer (gehad) en heb ook altijd een dergelijk forum gehad. Werkte prima. Uitschieters verplaatste je naar die chatfora en alles bleef mooi schoon. Je moet ook niet alleen een topic maken, maar echt een forum zoals het forum van de dagboeken, en die van de modellen en die van het nieuws etc. Ook moet je de leden er op attenderen dat een dergelijk forum bestaat en waar het voor dient etc. Goed plan Alex! Quote
brouwer2001 Geplaatst 18 April, 2009 Geplaatst 18 April, 2009 is het niet een idee om dit via hyves te doen. dan houdt je dit forum schoon en kunnen ze op hyves maar aan roepen en eventueel chatten als er mensen online zijn. ps voor de zekerheid alvast kiaclub.hyves.nl vast vastgelegt voor het geval er intresse is. gr ronald Quote
Rio-man Geplaatst 18 April, 2009 Geplaatst 18 April, 2009 Ik denk dat je je het beste kunt beperken tot dit forum. Er zijn veel mensen die geen hyves-account hebben/willen hebben, en Hyves is natuurlijk een Nederlandse community. Aangezien we op dit forum ook veel mensen uit Belgi Quote
brouwer2001 Geplaatst 18 April, 2009 Geplaatst 18 April, 2009 ok logische gedachten. groet ronald Quote
Alex VB Geplaatst 19 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 19 April, 2009 Ik heb niks gezegt.. Het zij je vergeven. Ik ben er wel mee ens dat je je moet beperken tot 1 medium voor het begin. De "club" is nu weer een beetje bezig om uit het slop te geraken en dan kun je beter je pijlen maar ff op 1 doel richten. KIAclub Hyves kun je wel "prive" houden voor alleen maar de kiaclub leden in het begin. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 26 April, 2009 Geplaatst 26 April, 2009 Hoi Alex, Je mag op hyves iemand accepteren Groeten, Peter Quote
brouwer2001 Geplaatst 26 April, 2009 Geplaatst 26 April, 2009 mogen er mensen intresse in hebben kiaclub.hyves.nl is beschikbaar. voor de mensen die er leuk vinden. het staat toch al reeds geregistreerd. groet ronald Quote
Alex VB Geplaatst 26 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 26 April, 2009 Laten we inderdaad hyves gebruiken als extra platforum naast het KIA club forum. Maar misschien wel deze hyves alleen toegankelijk maken voor de mensen die ook lid zijn van het forum? Zo voorkom je "wild" hyvers die je hyves komen verzieken.. Je hebt al 2 meer leden.. Quote
brouwer2001 Geplaatst 26 April, 2009 Geplaatst 26 April, 2009 hoi alex goed idee. ik heb nu zo gezet dat ik er een goed keuring aan moet geven. als mensen lid willen worden van kiaclub.hyves.nl dan graag een berichtje moet je scherm naam van de kiaclub.nl. groet ronald Quote
Dutchdragon Geplaatst 27 April, 2009 Geplaatst 27 April, 2009 Hyves?? sorry maar dan houd het voor mij op. Ik ga geen hyves account nemen. Ik blijf wel op het fora hier. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.