deha Posted April 17, 2009 Posted April 17, 2009 Kan iemand mij informeren over het probleem wat ik heb met de dashboard verlichting aangaande de airback deze blijft branden na het starten, kan ik een programma downloaden op de zaak te resetten? Quote
El-Rio-Grande Posted April 17, 2009 Posted April 17, 2009 Kan iemand mij informeren over het probleem wat ik heb met de dashboard verlichting aangaande de airback deze blijft branden na het starten, kan ik een programma downloaden op de zaak te resetten? Hallo DeHa, Stel je even voor onder 'Nieuwe Leden', dan weten we met wie we praten, en over welk type Kia. Daarnaast heb ik jouw topic even verplaatst van 'Forum' naar de Cerato afdeling, waar jouw vraag over gaat. Is het niet een idee om de boordcomputer van jouw auto uit te laten lezen door de Kia Dealer? Zij kunnen je dan waarschijnlijk h Quote
Rio-man Posted May 5, 2009 Posted May 5, 2009 Er is niet zo 1-2-3 "even snel iets te downloaden" om de zooi te resetten. Je moet Quote
Recommended Posts