Glennn8 Geplaatst 16 Maart, 2016 Geplaatst 16 Maart, 2016 Goedendag, Ik ben sinds kort rond aan het kijken, voor een kia picanto sportsline, die ik nieuw wil kopen. Zijn er toevallig leden op het forum, die mij kunnen vertellen hoe deze auto hun bevalt, onderhoud, eventuele problemen etc etc. Alvast Bedankt, Mvg, Glenn Quote
Beus Geplaatst 16 Maart, 2016 Geplaatst 16 Maart, 2016 Yess ik heb er een, check m'n profiel maar eens, en ben er super tevreden mee, ben nog geen problemen tegengekomen. Dat ding is rijk aangekleed met verwarmt stuur spiegels en stoelen cruisecontrol elektrische spiegels. Het er een uit 2015, 4 cilinder 1.2 rijd en gedraagt zich als een volwassen auto! Als je verder nog vragen heb ... Aan welke kleur zit je te denken? Quote
tonherben Geplaatst 16 Maart, 2016 Geplaatst 16 Maart, 2016 Goedendag, Ik ben sinds kort rond aan het kijken, voor een kia picanto sportsline, die ik nieuw wil kopen. Zijn er toevallig leden op het forum, die mij kunnen vertellen hoe deze auto hun bevalt, onderhoud, eventuele problemen etc etc. Alvast Bedankt, Mvg, Glenn vorig jaar hebben wij een nieuwe picanto gekocht. en word in april 1 jaar. De wagen rijd fantastisch. Hij heeft nooit problen gehad,en rijd erg zuinig 1 op 17,50 over 11300km onderhouds beurt heeft hij nog niet gehad Wij zijn super tevreden Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.