maicod Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 Bij mijn vorige auto (Toyota Starlet) konden de ruitenwisser-rubbers vervangen worden door ze uit de ruitenwisser-armen te schuiven. Is dit ook DE manier voor mijn Kia Rio Vista 2004 of kunnen alleen de complete wissers vervangen worden ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 De 'makkelijkste' manier is om de complete wisser te vervangen. Je zou echter ook alleen de rubbers kunnen vervangen maar hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik niet. Het kan dus allebij, maar hoe en wat precies.. geen idee. Ikzelf vervang gewoon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 Binnenkort gaan er bij mij wisserbladen van nieuwe generatie op, die zich vormen naar de ruit. Ben benieuwd naar de kwaliteit en levensduur van die bladen.. Groeten, Peter Pff, die zitten bij mij af fabriek op de Cee'd. Dacht dat ik nu eindelijk af was van die klapperende dingen zoals op m'n vorige auto, maar deze piepen en klapperen ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 Enkel de complete wissers. Kosten 15 euro bij halfords en gaan 2 jaar mee ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts