Ronald H Posted April 25, 2009 Posted April 25, 2009 Wie weet er of er een code is om je deuren boven een bepaalde snelheid automatieche sluiten? En of er een code is om alleen de bestuurders kant te opennen met afstand bedienning,het is een beetje lullig als je `savonds in wilt stappen en je heb er gelijk een passagier bij:???:. Quote
El-Rio-Grande Posted April 25, 2009 Posted April 25, 2009 Voor wat ik weet is dit bij Kia niet standaard aanwezig, niet in Nederland. Wellicht wel in het buitenland? Wel heeft in elk geval de Soul een aparte drukknop waarmee de achterklep ontgrendeld word, zodat je bij aankomst met tassen vol de kofferbak kunt openen. De rest van de auto blijft dan op slot. Groeten, Peter Quote
Alex VB Posted April 25, 2009 Posted April 25, 2009 (edited) Die optie zit er vanaf de cee'd modelen standaard op. De anti car jacking functie noemen ze dat. Deze treed in werking of handmatig middels een toets/knop of als men minimaal 1 seconde lang 40km rijdt. volgens mij moet dit bij sommige modellen te programeren zijn. Misschien dat 16_v of een andere monteur dat weet.?? Edited April 27, 2009 by Alex VB Quote
Ronald H Posted April 27, 2009 Author Posted April 27, 2009 Bedank alvast ik zal wel even af wachten misschien dat 16_v een antwoord heeft ik weet dat ze in de garage niet erg scheutig zijn met dergelijke codes ,ik heb wel eens een sleutel code gekregen van een monteur om de sleutel chip weer met de auto te laten communiceren. En daar moest hij nog al geheimzinnig over doen, het koste mijn 3 minuten en klaar was ik. Bij mijn vorige dealer moest ik 40 € betalen ben daar ook weg gegaan niet om dat ik moest betalen, maar als je met je kia de garage in moest voor een beurt,had ik het gevoel dat je met een minderwaardige auto aan kwam en werd je niet fijn behandeld, bij de verkoop was je mijnheer maar later ............... Niet door verkoop of monteurs hoor maar door mevr de receptie,ik hoop dat deze geen dealer meer word. En dat mijn vriens personeel opnieuw kunnen starten. mvr Ronald Quote
El-Rio-Grande Posted April 27, 2009 Posted April 27, 2009 Die optie zit er vanaf de cee'd modelen standaard op. De anti car jacking functie noemen ze dat. Deze treed in werking of handmatig middels een toets/knop of als men minimaal 1 seconde lang 40km rijdt.volgens mij moet dit bij sommige modellen te programeren zijn. Misschien dat 16_v of een andere monteir dat weet.?? Zou willen dat mijn Rio die functie had.. Carjacking is precies de reden waarom ik de portieren van binnen uit altijd vergrendel tijdens het rijden... Groeten, Peter Quote
brouwer2001 Posted April 27, 2009 Posted April 27, 2009 tegenwoordig worden vele alarmen met dit systeem geleverd. dus knutselen maar. gr ronald Quote
Recommended Posts