deNaut Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 (edited) Ik heb nog een aantal vragen over wat de volgende dingen zijn: deze zit onder de passagiersstoel. Edited April 28, 2009 by deNaut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Dit is een ventilatiekanaal zeg maar. Zorgt ervoor dat er warme of koele lucht naar de ahcterpassagiers gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deNaut Posted April 28, 2009 Author Share Posted April 28, 2009 (edited) ok, tnx en ik heb nog 2 foto's gemaakt maar die kon ik niet uploaden (ivm grootte?) de 1e foto is een stekker onder de stuurkolom, en de 2e foto is een paars bakje/kistje onder de achterbank Edited April 28, 2009 by deNaut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Stekker onder de stuurkolom is waarschijnlijk voor de uitleesapparatuur van de dealer. Het paarse bakje/kistje weet ik niet. Heb je toevallig navigatie? Dan zal het daar waarschijnlijk van zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deNaut Posted April 28, 2009 Author Share Posted April 28, 2009 (edited) nee, ik heb geen navigatie dit is m btw de 2e is trouwens de stekker waar ik het overhad Edited April 28, 2009 by deNaut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Ik gok dat het inderdaad een stekker is om een ODBC apparaat op aan te sluiten en dat wat onder je achterbank zit de benzinefilter is, maar ik denk dat 16V hier vast meer duidelijkheid over kan geven (of een van de andere techneuten hier aanwezig) Dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Volgens mij is het onderdeeltje onder je achterbank een afdekplaatje waardoor je in de brandstoftank kan. Bij mijn Sorento is het dat in ieder geval. Wat je juist vindt als je het demonteert weet ik niet. Alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts