ctheman Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb gisteren een nieuwe Kia Ceed SW Fifteen ISG met 1.4 motor besteld. Levertijd 2 tot 3 maanden Nu heb ik de dealer gevraagd of de USB /Ipod aansluiting mogelijk is bij deze uitvoering.( zit er niet standaard in ) Volgens de dealer is dit moeilijk Heeft een van jullie ervaring met hiermee of een oplossing ?? Of zijn de radio's verschillend bij andere uitvoeringen?? Bijvoorbaat dank Cor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frankydb Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 hallo het is heel pratich de ipot heb ik nog niet gebruikt maar de usb is top ja kan er zelfs door de muziek bladeren alsook de mappen heeft die weer en er staan 1500 liedjes op die kan je in mappen steken dat is gemakkeljk om een leidje te zoeken , deze zat wel standaard op de wagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronald H Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Weet je niet wat voor radio er in zit als er een aux plug in kan ben je al een eind op de goede weg. 2 tot 3 maanden lever tijd dan heb je even de tijd om dit uit te zoeken,veel plezier met het tijd doden voor je aflevering maar het gaat vlug genoeg hoor. vrg Ronald h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctheman Posted April 30, 2009 Author Share Posted April 30, 2009 Hoi Ronald, het is de standaard radio af fabriek en er zit geen aux aansluiting op het paneel zo te zien op de folder. Ben wel gaan zoeken op andere forums ,kwam het volgende tegen:: Ik vroeg mijn dealer hetzelfde toen kocht ik de mijne. . Hij zei dat de stereo-eenheid in onze auto's verschillend is van de een op de auto's die wel hebben AUX & USB & Ipod connectoren.. Hij zei ook dat een van de klanten was echt duwen hen om de upgrade, maar het was niet mogelijk zonder het vervangen van het hele systeem. . Ik heb echter de neiging niet te geloven dat de verkoop Guy - Ik zag ergens op dit forum, schema's van goed systeem, en ik merkte dat de radio heeft alle ingangen, en dat het enige wat ontbreekt is de eenheid onder het dashboard - de een met USB en andere aansluitingen, die ontbreekt in LX stad versie. Dezelfde eenheid heeft gelezen & decoderen muziek van uw USB-apparaten en stuurt de digitale gegevens aan het hoofd van eenheid die dan speelt hij. Dus ik denk dat dit kan worden bereikt door alleen de toevoeging van die eenheid met USB en AUX & Ipod aansluitingen en de aansluiting waar het moest zijn. Er moet dus een decoder tussen deze was volgens hun erg duur. Voor mij nu geen optie meer en brand mijn eigen mp3 maar op cd. ps , wel valt mij op dat blijkbaar Kia geen auto's op voorraad heeft blijkbaar geen last van de crediet crisis .De mijn moest nog gemaakt worden ( echt een lange levertijd als ze niets verkopen, zoals de meeste zeggen) Gr Cor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 ps , wel valt mij op dat blijkbaar Kia geen auto's op voorraad heeft blijkbaar geen last van de crediet crisis .De mijn moest nog gemaakt wordenGr Cor Cor, Wellicht heb je het niet meegekregen, maar niet zo gek lang geleden is Kroymans (De importeur van o.a. Kia) failliet gegaan. Daarnaast is ook Kia Nederland over de kop gegaan. Het zou mij dus niets verbazen als de levertijd misschien nog wel iets langer zou worden, dan dat de dealer tot nu toe heeft gezegd. G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ctheman Posted April 30, 2009 Author Share Posted April 30, 2009 Dankje wel Peter, voor de reaktie En we gaan over een maand eens vragen wat de status van de bestelling is Wachten duurt altijd te lang op je nieuwe auto:roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts