Ria_nne Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Hallo! Ik ben sinds vorige week trotse eigenaresse van een Kia Picanto & nu wilde ik een USB-stick (van het merk LaCie, 4GB) aansluiten alleen kon deze niet gevonden worden.. Zelfde probleem met mijn telefoon overigens. Iemand tips om het wel te laten werken? Alvast dank! Quote
Murcielaygo Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Er is al heel veel over USB geschreven. Uit mijn hoofd heeft het iets met het formatteren te maken. Kijk even wat verder terug in dit topic, ik denk dat de juiste links daar wel staan... Quote
Ysie Posted June 21, 2014 Posted June 21, 2014 Yep, formatteren in FAT 32. Heb wel al gehoord, niet zelf getest. Formatteren met een Apple pc kan ook problemen geven. Quote
xtra40 Posted June 21, 2014 Posted June 21, 2014 kan ook aan het type geheugen liggen welke in de usb stick wod gebruikt vaak zijn de wat goedkopere sticks die niet worden herkend door de radio,s terwijl ze het in de pc prima doen en op fat 32 zjn geformateerd Quote
Ysie Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Ik heb al verschillende merken geprobeerd. Goedkope, gratis USB en duurdere. Tot op heden werken ze allemaal. Quote
Recommended Posts