Wisper Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Mijn zuster, heeft net als ik een Kia Picanto en deze moest naar de garage voor een jaarbeurt. De wagen heeft slechts 3500 km gereden in twee jaar tijd. De wagen heeft een kleine beurt gehad en er werd achteraf gezegd bij het afrekenen, dat ook de kleppen gesteld waren en dit altijd werd gedaan na twee jaar en stond dus ook op de rekening. Klopt dit wel, dat de kleppen van de picanto na twee jaar en bij weinig km gesteld moeten worden. Graag hoor ik jullie ractie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Lijkt mij zwaar overdreven om na 3500 km de kleppen te stellen. De uitleg dat dit pers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
floris Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Dat vind ik ook wel heel erg snel. Heb zelf naast de Picanto een Subaru Impreza en deze zijn bij mij pas voor de eerste keer gesteld/controleerd bij de 100.000 km beurt. Dat wordt ook voor de meeste auto's voorgeschreven en geen 3500 km. Vind het maar raar dat ze dit al gedaan hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daiz Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Garages willen gewoon geld verdienen....tenminste mijn mening.. deze auto heeft nog niet eens veel gelopen dus dat is onzin.. Gr Daiz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus63 Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Kijk in het onderhoudsboekje dan zie je dat de interval voor het kleppenstellen wel vlug is, overigens 100.000 km vind ik erg laat en een Impresa heeft toch zelfstellende kleppen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiskefet Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 30.000 kilometer dus niet betalen. HAHA ja laat maar ik zie nu topic starter 2009, lekker een oude thread reanimeren, joh housop ! Ik ga wel weer Fierljeppen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts