Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste lezers,

Hoeveel (samen) kan mijn Kia Picanto 1.0 LX hebben. Weet het draaggewicht wel en het trekgewicht, maar die combinatie kan veel van de auto vergen, neem ik aan.

Met dank, Marc

Geplaatst

Als je het draag gewicht en het trek gewicht weet dan heb je toch alles

De druk op je kogel pas je aan door de lading meer of minder naar Vooren te leggen maar als je auto niet meer dan 750 kilo mag trekken zul je daar mee moeten schuiven om aan je kogel druk te komen dat deze niet te hoog maar ook zeker niet te laag word

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 1
  • 3 jaar later...
Geplaatst

Goede avond 

Mijn vraag is deze ik heb een picanto uit 2011  automaat  

Ik heb een trailer met boot rond 700 kg  weet iemand  hoe het zit met trekgewicht kenteken zegt 400 kg ongeremd wordt het dan geremd 700 kg is er ook nog een verschil tussen  B rijbewijs  en BE rijbewijs   invloed  bedoelde ik  groet John 

Geplaatst

Je rijbewijs heeft geen enkele invloed op wat een auto technisch trekken kan of mag.
In dit geval is het absolute maximum 700kg, voor een aanhanger zwaarder dan 750kg heb je E achter B nodig, dus je mag een Picanto met LEGALE aanhanger altijd met rijbewijs B besturen.

Geplaatst
13 uur geleden, Murcielaygo zei:

Je rijbewijs heeft geen enkele invloed op wat een auto technisch trekken kan of mag.
In dit geval is het absolute maximum 700kg, voor een aanhanger zwaarder dan 750kg heb je E achter B nodig, dus je mag een Picanto met LEGALE aanhanger altijd met rijbewijs B besturen.

als de aan hanger zwaar de is dan 750 kg. moet de aan hanger een eigen kenteken hebben. en heb je

een BE rijbewijs nodig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...