Ga naar inhoud

Levertijden sorento 2,5 CDRI autom. X-treme Zwart


Peter97461

Aanbevolen Berichten

Is er al iemand die een sorento X-treme 2,5 autom. heeft geleverd gekregen?

Ik zelf heb deze eind januari 2005 besteld en staat nu nog niet op de boot. Dit betekend dat als hij nu ingescheept wordt de leverlijd al 4,5 maand is. Kia Nederland heeft mij te kennen gegeven, voordat ik de auto had besteld, dat er voldoende op voorraad stonden en de levertijden 3 maanden zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook een extreme in bestelling staan echter wel de benzine versie 2.4 16v

Voorals nog lijkt het erop dat hij eind mei geleverd gaat worden.

Ben van de week nog gebeld over het leer wat erin moet komen, maar wisten alllen te melden dat hij op de boot stond.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast rob nicolai
Is er al iemand die een sorento X-treme 2,5 autom. heeft geleverd gekregen?

Ik zelf heb deze eind januari 2005 besteld en staat nu nog niet op de boot. Dit betekend dat als hij nu ingescheept wordt de leverlijd al 4,5 maand is. Kia Nederland heeft mij te kennen gegeven, voordat ik de auto had besteld, dat er voldoende op voorraad stonden en de levertijden 3 maanden zou zijn.

hallo peter,

ik heb mijn x-treme 2,5 autom.zwart, al in mijn bezit,de auto is half maart geleverd.

de auto is pas besteld, naar ik weet, toen hij op de boot stond.

was naar ik te horen kreeg een van de laatsteop de boot die vrij was.

kortom levertijd ca. 8 a 10 weken.

ik moet eerlijk zijn dat mijn dealer er alles aangedaan heeft om deze auto zo snel te leveren.

dit had mede te danken aan het aflopen van mijn lease contact.

auto rijdt/stuurt heel goed,getint glas staat zeer netjes en de koplampen zijn /staan zeer robust. bij de spoiler opletten bij mij komt deze in het midden omhoog(wordt opgelost volgens de dealer).

het allu binnen werk vindt ik een beetje tegen vallen ,want dit zit alleen bij de console dus niet bij de deuren en pook.

ik heb de volgende optie`s nog toe laten voegen:

dubbel din navi van kenwood met tmc en music keg.

allu ringen speaker`s en tweeters.

dubbele uitlaat, staat zeer strak!!!.

allu omlijsting midden console.

koni demper`s.

pdc met schermpje.

spoor verbreeder`s.

twee T emblemen (voor in grill / rechts achter klep,kleur rood).

standaard grill,geheel gespoten in de kleur van de auto

vision blue lampen.(staat mooi blauw)

ik hoop dat je je auto snel krijgt,

vr.gr.

rob nicolai

p.s.ik heb weleens begrepen dat de boot er tussen de 7 tot 9 weken over doet om naar nederland te komen,afhankelijk van de tussen stops.

Link naar reactie
Delen op andere sites


We zien graag wat foto's van de wagen op het forum. Lijkt me leuk voor iedereen om te zien hoe hij er van binnen en buiten uit ziet.

Beste Andr?, als jij misschien enige connecties kan kietelen en er voor zorgen dat mijn Sorento wordt afgeleverd dan zorg ik voor een foto.

Deal?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er al iemand die een sorento X-treme 2,5 autom. heeft geleverd gekregen?

Ik zelf heb deze eind januari 2005 besteld en staat nu nog niet op de boot. Dit betekend dat als hij nu ingescheept wordt de leverlijd al 4,5 maand is. Kia Nederland heeft mij te kennen gegeven, voordat ik de auto had besteld, dat er voldoende op voorraad stonden en de levertijden 3 maanden zou zijn.

Vandaag door Stefan gebeld, hij staat opde boot. De vermoedelijke afleverdatum is eind juni begin juli. Ik zal zo spoedig mogelijk foto's plaatsen.

groet,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag maar is langs de dealer geweest om de status op te vragen.

De auto was in nederland,dacht hij.?

Waarschijnlijk vanuit kia nederland gelijk door naar het leer bedrijf, dacht hij.

Tjezus wat een slechte antwoorden!

Kia leiderdorp, dit verdient niet de schoonheidsprijs!

Volgens mij wil je als dealer toch ook weten waar je bestelde auto's zijn.

Misschien een track en trace systeem iets voor kia!

Hoop geen spijt te krijgen van de dealer keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag maar is langs de dealer geweest om de status op te vragen.

De auto was in nederland,dacht hij.?

Waarschijnlijk vanuit kia nederland gelijk door naar het leer bedrijf, dacht hij.

Tjezus wat een slechte antwoorden!

Kia leiderdorp, dit verdient niet de schoonheidsprijs!

Volgens mij wil je als dealer toch ook weten waar je bestelde auto's zijn.

Misschien een track en trace systeem iets voor kia!

Hoop geen spijt te krijgen van de dealer keuze.

Beste Timo, ik hoop ook voor je dat de dealer in Leiderdorp de juiste keuze is. Naar mij weten wordt de dealer in kennis gesteld waar de auto is. Mijn auto gaat eerst naar de dealer en daarna worden de extra's ingebouwd, dit betreft bij mij geen leer maar een alarminstallatie.

P.s. Mijn dealer keuze is Alphen a/d Rijn omdat men in Leiderdorp, waar ik 5 km vanaf woon, een rare manier van zaken doen heeft.

Groet,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens KIA Nederland worden alle Sorento's X-treme, ongeacht het type, voor 1 juli 2005 geleverd. Wel wordt er gesproken dat de auto's met de acties betreffende X-treme pakketen voor 1 juli op naam moet zijn gesteld, anders is het pakket niet gratis. Nu maar hopen dat ze er voor 1 juli zijn of anders..........

Groet,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Vandaag gebeld door de dealer.

Hij is er!

Ook het leer zit er al in!

Waarschijnlijk word hij volgende week woensdag al geleverd.

Ben natuurlijk wel even gaan kijken.

Erg gaaaf zo'n zwarte met getinte ramen en smoke :idea: koplampen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...