Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Sleutelbewerking op motorkap

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

900 extra aan premie ?????

Ik betaal voor mijn wa + casco (All risk) net 300 per jaar aan premie.

Witte auto natuurlijk, minder spuitkosten, want scheelt een afwerklaag....

• Like 1
Geplaatst

Dat bedoel ik. Een witte is niet alleen mooi. Maar heeft nog heel veel meer voordelen.

Geplaatst

Witte auto natuurlijk, minder spuitkosten, want scheelt een afwerklaag....

Jij zit in een wat betere treden sowieso al waarschijnlijk en de stad waar ik in woon is ook niet bevorderlijk....ik betaal 60 eutjes pm in Rotterdam.

Geplaatst

Je kan hem altijd nog laten wrappen ...mooi carbon ofzo.

01-3d.jpg

Geplaatst

Chipsaway doet het niet, omdat de schade te groot is helaas.

Vreemd. De schade die ik had was groter. (Meer dan alleen krassen)

Chipsaway is een franchiseketen en de diensten per vestiging verschillen dus blijkbaar.

Heb je op Fixico.nl al eens een prijsje opgevraagd?

Daar ben ik (helaas) nu met m'n Renault mee bezig en er zit behoorlijk wat prijsverschil tussen de offertes. Eerst moet ik even de officiële waarde vast laten stellen door een bedrijf gelieerd aan m'n verzekeringsmaatschappij en dan kan ik kiezen tussen herstel door dat bedrijf of het geld uit laten keren.

Geplaatst

Vreemd. De schade die ik had was groter. (Meer dan alleen krassen)

Chipsaway is een franchiseketen en de diensten per vestiging verschillen dus blijkbaar.

Heb je op Fixico.nl al eens een prijsje opgevraagd?

Daar ben ik (helaas) nu met m'n Renault mee bezig en er zit behoorlijk wat prijsverschil tussen de offertes. Eerst moet ik even de officiële waarde vast laten stellen door een bedrijf gelieerd aan m'n verzekeringsmaatschappij en dan kan ik kiezen tussen herstel door dat bedrijf of het geld uit laten keren.

Ja precies, ik had nu een vestiging in Krimpen. Maar goed kan altijd nog via een andere proberen. Ik had fixico ook al geprobeerd, maar ik had via Stern Autoschade de goedkoopste offerte gekregen (300 euro voor overspuiten) en deze was niet aangesloten bij Fixico. Daar was de laagste 375 euro. 

Geplaatst

Je kan hem altijd nog laten wrappen ...mooi carbon ofzo.

01-3d.jpg

haha ja idd, maar dan moet ik ook een ander motorblok nemen ipv de 1.2 van nu ;) 

Geplaatst

Waarom.... Ik heb ook maar een 1.2 en zie hier hoe sportief mijn Rio er uitziet.

ed120d765c89443adfb985f6e2f07fc6.jpg

Geplaatst

Ja dat klopt wel, en ik vind het ook mooi, maar niet erbij passen haha. Niets ten nadelen van jullie mooie auto hr!! 

• 6 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...