Smart Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 900 extra aan premie ????? Ik betaal voor mijn wa + casco (All risk) net 300 per jaar aan premie. Witte auto natuurlijk, minder spuitkosten, want scheelt een afwerklaag.... 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 30 September, 2016 Geplaatst 30 September, 2016 Dat bedoel ik. Een witte is niet alleen mooi. Maar heeft nog heel veel meer voordelen. Quote
SRB010 Geplaatst 30 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 September, 2016 Witte auto natuurlijk, minder spuitkosten, want scheelt een afwerklaag.... Jij zit in een wat betere treden sowieso al waarschijnlijk en de stad waar ik in woon is ook niet bevorderlijk....ik betaal 60 eutjes pm in Rotterdam. Quote
SRB010 Geplaatst 2 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2016 Chipsaway doet het niet, omdat de schade te groot is helaas. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 Oktober, 2016 Geplaatst 2 Oktober, 2016 Je kan hem altijd nog laten wrappen ...mooi carbon ofzo. Quote
Jordan Geplaatst 2 Oktober, 2016 Geplaatst 2 Oktober, 2016 Chipsaway doet het niet, omdat de schade te groot is helaas. Vreemd. De schade die ik had was groter. (Meer dan alleen krassen) Chipsaway is een franchiseketen en de diensten per vestiging verschillen dus blijkbaar. Heb je op Fixico.nl al eens een prijsje opgevraagd? Daar ben ik (helaas) nu met m'n Renault mee bezig en er zit behoorlijk wat prijsverschil tussen de offertes. Eerst moet ik even de officiële waarde vast laten stellen door een bedrijf gelieerd aan m'n verzekeringsmaatschappij en dan kan ik kiezen tussen herstel door dat bedrijf of het geld uit laten keren. Quote
SRB010 Geplaatst 2 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2016 Vreemd. De schade die ik had was groter. (Meer dan alleen krassen) Chipsaway is een franchiseketen en de diensten per vestiging verschillen dus blijkbaar. Heb je op Fixico.nl al eens een prijsje opgevraagd? Daar ben ik (helaas) nu met m'n Renault mee bezig en er zit behoorlijk wat prijsverschil tussen de offertes. Eerst moet ik even de officiële waarde vast laten stellen door een bedrijf gelieerd aan m'n verzekeringsmaatschappij en dan kan ik kiezen tussen herstel door dat bedrijf of het geld uit laten keren. Ja precies, ik had nu een vestiging in Krimpen. Maar goed kan altijd nog via een andere proberen. Ik had fixico ook al geprobeerd, maar ik had via Stern Autoschade de goedkoopste offerte gekregen (300 euro voor overspuiten) en deze was niet aangesloten bij Fixico. Daar was de laagste 375 euro. Quote
SRB010 Geplaatst 2 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2016 Je kan hem altijd nog laten wrappen ...mooi carbon ofzo. haha ja idd, maar dan moet ik ook een ander motorblok nemen ipv de 1.2 van nu Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 Oktober, 2016 Geplaatst 2 Oktober, 2016 Waarom.... Ik heb ook maar een 1.2 en zie hier hoe sportief mijn Rio er uitziet. Quote
SRB010 Geplaatst 2 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2016 Ja dat klopt wel, en ik vind het ook mooi, maar niet erbij passen haha. Niets ten nadelen van jullie mooie auto hr!! Quote
RideronTheStorm Geplaatst 9 Februari, 2023 Geplaatst 9 Februari, 2023 Op 26-9-2016 om 19:26, zei Jordan: Vraag hier eens een offerte op http://www.chipsaway.nl Hier heb ik goede ervaringen mee. Niet duur en perfect gerepareerd. Ze zitten ook in Rotterdam en komen zelfs op locatie. Vragen kost niks. Deze heet nu https://autolakherstel.nl/. Ik kon ze niet meer vinden.. Ik ben zeer tevreden over de services van hun! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.