Shinysec Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Hallo Ik ben nieuw op de site en sinds donderdag vorige week in het bezit van 2 kia's Een carens en Rio Nu zit in de rio een standaard radio maar wil deze vervangen door een bluetooth variant van Kia Kan dit gewoon of waar moet ik op letten? Of is het simpeler om een parrot aan de bestaande radio te koppelen? Groet Ray Quote
xtra40 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 rio 3 in zijn voorstel ronde verteld hij dat ze zijde uit 2013 zijn 1 Quote
xtra40 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 en ja en nee de stekkers die zullen wel passen maar je hebt geen microfoon in je hemel zitten en die heb je wel nodig maar is achteraf met wat klooien wel nog aan te brengen Quote
Shinysec Geplaatst 10 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2016 Hi xtra40 Is die microfoon niet op een andere plek te plaatsen? Bij mij in de carens zit deze idd in de hemel. En een parrot koppelen aan de standaard radio kan dat? Oh de dealer zegt dat het sowieso niet kan ivm stuur???Deze radio zal dan alleen voor muziek gebruikt kunnen worden. Als er geen stuur bediening aanwezig is , is er ook geen voorbereiding voor een microfoon aanwezig " Quote
xtra40 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 stuurwiel bediening kun je als het goed is ook achter af plaatsen maar daar kom je alleen achter als je je stuur er af haalt parrot tussen bouwen is ook geen probleem en dit kan altijd de dealer moet je niet altijd geloven Quote
Shinysec Geplaatst 10 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2016 Maar stel ik koop een bluetooth radio heb al ergens een optie. Kan deze dan werken zonder stuurwiel functie? En moet hier een aparte microfoon bij en zo ja hoe kom ik aan die? Quote
xtra40 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Kijk eens rond op eBay daar kan je zowat alles krijgen wat jij zoekt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 En kijk anders ook eens bij www.witson.com een compleet systeem plug en play voor een mooi prijsje en dan heb je ook alles er op een aan incl navi en aansluit materiaal wat ook plug een play is Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 11 Oktober, 2016 Geplaatst 11 Oktober, 2016 rio 3 in zijn voorstel ronde verteld hij dat ze zijde uit 2013 zijn Die had ik nog niet gelezen. Maar een parrot inbouwen kan natuurlijk altijd, die hang je namelijk alleen tussen de speakers van je radio. Ik zou zoals Xtra40 ook al aangeeft een kijken bij witson. Quote
moneywim Geplaatst 11 Oktober, 2016 Geplaatst 11 Oktober, 2016 En kijk anders ook eens bij www.witson.com een compleet systeem plug en play voor een mooi prijsje en dan heb je ook alles er op een aan incl navi en aansluit materiaal wat ook plug een play is Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Let wel op momenteel veel leverings problemen met witson, de mall is defect ze hebben alleen de 2015 versie op voorraad die hebben ze mij toegestuurd ben nu al 1.5 maand aan het mailen / touwtrekken, heb net bericht gekregen dat de productie over 1 maand mogelijk weer gestart wordt ik ga de verkeerd geleverde terug sturen maar wie dat gaat betalen zijn we nog niet uit....Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Smart Geplaatst 11 Oktober, 2016 Geplaatst 11 Oktober, 2016 ...maar wie dat gaat betalen zijn we nog niet uit.... Dat weet alleen je forumnaam.... Quote
moneywim Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Sorry voor het kapen van deze thread, weet iemand hoe de originele microfoon in de originele radio is geplugd? Bij de s160/van Witson zit weer een losse microfoon maar ik hoop eigenlijk dat ik de originele zo zou kunnen overzetten. Voordat ik de boel helemaal los haal Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Sorry voor het kapen van deze thread, weet iemand hoe de originele microfoon in de originele radio is geplugd? Bij de s160/van Witson zit weer een losse microfoon maar ik hoop eigenlijk dat ik de originele zo zou kunnen overzetten. Voordat ik de boel helemaal los haal Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Kan ik hieruit opmaken dat het goed gekomen is met Witson? Quote
moneywim Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Kan ik hieruit opmaken dat het goed gekomen is met Witson?Nog niet helemaal, maar ze geven aan dat de s160 mogelijk eerder geleverd kan worden. Dan de gene die ik eigenlijk besteld had, er zijn 3 verschillen en dat is dat de s160 pianolak front heeft i.p.v matte afwerking, op Android 4.4.4 draaid em geen ingebouwde microfoon heeft verder lijken de specs het zelfde, Als men einde van de week niets heeft laten horen open ik in overleg met ze een dispuut en stuur ik de gene die ik heb maar een adres in Nederland. En krijg ik het geld terug.Eerlijk gezegd hoop ik gewoon op de juiste radio dat scheelt verder een hoop gedoe. Als ik een dispuut open moet ik wel een specifieke rede op geven namelijk dat ik het product niet meer wil en mag vooral niet zeggen dat zij de verkeerde hebben geleverd, dat waren nadrukkelijke instructies van ze.... Anders zou het hun shop kunnen schade...... Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Hahahahah dus een uitgemaakte kans voor je als ze niet doen wat ze hoorde te doen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Murcielaygo Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 En in antwoord op je vraag; de standaard microfoon is opgenomen in de bedrading van de stekkers achterop de radio. Om die in de Witson te pluggen (mits compatible) mort je dus zelf een verloopje gaan knutselen. Quote
moneywim Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 En in antwoord op je vraag; de standaard microfoon is opgenomen in de bedrading van de stekkers achterop de radio. Om die in de Witson te pluggen (mits compatible) mort je dus zelf een verloopje gaan knutselen. Bedankt voor het antwoord das wel jammer want dan zit je met 2mics in je autoVerstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Murcielaygo Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Netjes wegwerken? Of toch een verloopje knutselen? De Witson die ik even gehad heb had ook een mic in het frontje, deze niet? Quote
moneywim Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Netjes wegwerken? Of toch een verloopje knutselen? De Witson die ik even gehad heb had ook een mic in het frontje, deze niet? Staat er niet bij vermeld de andere versie die ik besteld had maar die verkeerd is geleverd heeft wel een mic in het frontje,Zal nog eens zoeken Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Gast Stief Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Volgens mij wordt bij de S160 tegenwoordig een verloopkabeltje meegeleverd voor de originele microfoon. Zoniet dan kun je heel eenvoudig een verloopkabeltje maken. Heb het destijds ook gedaan voor mijn Sportage 3. Zal het linkje naar mijn inbouwverslag even opzoeken. Quote
Gast Stief Geplaatst 19 Oktober, 2016 Geplaatst 19 Oktober, 2016 Bij deze.. In de 2e post wordt de mic beschreven. http://www.kiaclub.nl/topic/14311-Inbouw-verslag-(Witson)-S100-C074 Quote
moneywim Geplaatst 20 Oktober, 2016 Geplaatst 20 Oktober, 2016 Bij deze.. In de 2e post wordt de mic beschreven. http://www.kiaclub.nl/topic/14311-Inbouw-verslag-(Witson)-S100-C074 Heel erg bedankt dat ga ik nog eens rustig door lezen, wil inderdaad de bekabeling zoveel mogelijk heel laten ook i.v.m garantie etc...Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
moneywim Geplaatst 21 Oktober, 2016 Geplaatst 21 Oktober, 2016 Helaas net bericht gehad de s160 wordt Alleen nog gemaakt door witson als ik er 50 bestel.... Ze laten hem wel in de webshop staan als nog in voorraad 999 stuks. Moet eerlijk zeggen voel me flink aan het lijntje gehouden door ze. Nu maar hopen dat het met de refund beter gaat. Ga nu de foutief gestuurde radio terug sturen Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
moneywim Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Goed ga dit topic toch weer nieuw leven inblazen als ik hiervoor een nieuw topic moet openen hoor ik het graag. Na lang wachten en een hoop loze belofte vanaf de kant van witson heb ik de verkeerd geleverde radio terug gestuurd maar een adres in Nederland, Het geld wordt via een refund ergens de komende 2 weken weer op mijn rekening gestort. Maar.... Heb nog steeds geen navigatie radio. Nu zie ik dat je ook losse fronten kan kopen waar je dan een 'universele' radio in kan doen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of anders weet iemand nog een betrouwbare verkoper? Er gaan zoveel spook verhalen over inbouwnavigatie.nl navradio.nl etc.... Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.