Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Moneywim,

Kan ik uit jou reactie opmaken dat een bestelling plaatsen bij Witson dus niet verstandig is?

Ik was namelijk van plan om er een te bestellen voor mijn rio uit 2015

Geplaatst

Moneywim,

Kan ik uit jou reactie opmaken dat een bestelling plaatsen bij Witson dus niet verstandig is?

Ik was namelijk van plan om er een te bestellen voor mijn rio uit 2015

Beste mrc,

Het is uiteindelijk keurig opgelost maar het ging allemaal heel traag en ik heb sterk het gevoel gehad aam het lijntje te zijn gehouden.

Dit vooral omdat ze de voorraad niet op orde hadden.

Als je er 1 besteld zou ik van te voren dus voor de bestelling contact met ze opnemen met een foto van het dashboard en de vraag of ze hem echt op voorraad hebben.

Ze hadden mij de 5.1.1 android versie met 2015 dashboard en het ziet er wel schitterend uit.

Groeten

Wim

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

• 1 maand later...
Geplaatst

Even een andere vraag , in dit kader; mijn display van de autoradio doet het niet, remedie van de dealer een nieuwe (lees gebruikte radio monteren kost schrik niet; 2900 Euro! De radio doet  het verder goed ,alleen ,je kan niets aflezen van het paneel!  Wie weet een oplossing !

Geplaatst

Ermee naar een lokale electronica reparatie zaak.
Waar ze ook tv reparatied enz doen. Dan ben je voor max een paarhonderd eurie wel klaar.
Als het tegen zit tegen 500,- afhankelijk van wat er defect is.
Maar als je touchscreen het verder wel doet moet het meevallen

Geplaatst

Doet de display het niet, of de backlight? Als je een felle zaklamp hebt kun je daarmee proberen de display IN te schijnen, als de verlichting enkel stuk is zal er dan toch nog iets zichtbaar zijn in het scherm.
Met enkel defecte verlichting zal de reparatie bij een externe partij idd niet zo duur zijn.

Geplaatst

Mooi is dat...Een vraag stellen en dan niet even komen kijken of we een antwoord hebben. :wink:

Geplaatst

Ik heb gekeken wat voor antwoorden er zijn gegeven, maar ik denk niet ,dat ik er veel mee opschiet! Het display uitzetten ,hoe doe je dat b.v. En weer aanzetten uiteraard!  En hoe reset je een autoradio?! Ik ga er echt geen geld voor uitgeven, want ik kan nog wel naar de radio luisteren en een c.d. opzetten . Alleen ,het display geeft niets weer!

Geplaatst

Sommige radio's hebben een knopje in het frontje dat je met een pen of paperclip moet indrukken voor reset.
En op diverse radio's zit een "Dark"-knop, waarmee je de display uitzet.
Had je mijn tip mbt de zaklamp al geprobeerd?

Geplaatst

Ik zal morgen kijken voor dat resetknopje, maar er staat niets over in het instructieboekje1 De dealer heeft er ook naar gekeken, en zegt :dit is niet te repareren, er moet een nieuwe radio in?! Kosten incl.inbouw 2900euro! 2e hands kwam op 350 euro! En voor de rest; er komt geluid uit, zowel voor radio en cd! Ik zal ook nog eens kijken met een zaklamp; maar wat moet je dan precies zien?

Geplaatst
13 minuten geleden zei motorfanatic:

Ik zal morgen kijken voor dat resetknopje, maar er staat niets over in het instructieboekje1 De dealer heeft er ook naar gekeken, en zegt :dit is niet te repareren, er moet een nieuwe radio in?! Kosten incl.inbouw 2900euro! 2e hands kwam op 350 euro! En voor de rest; er komt geluid uit, zowel voor radio en cd! Ik zal ook nog eens kijken met een zaklamp; maar wat moet je dan precies zien?

welk type radio heb je dan in je auto 2900 euro ?? dan moet je wel die met navigatie hebben lijkt mij 

Geplaatst

Ik zat aan het zelfde te denken. Ik heb op zolder nog een nieuwe originele radio met BT liggen die mag best weg voor 2900,- .... Nou oke dan een forum korting van 25%. ;)

Geplaatst
50 minuten geleden zei motorfanatic:

Denk dat ie dan hiervoor gaat :wink:

Geplaatst

en gelijk heeft hij 

maar het maakt het helpen wel wat makkelijker als we weten welke radio hij heeft 

als het het standaard radio is hoeft dat ook geen 350 euro te kosten 

daar koop je een wiston unit voor met alles er op en aan 

Geplaatst
Ik zal ook nog eens kijken met een zaklamp; maar wat moet je dan precies zien?

Doet de display het niet, of de backlight? Als je een felle zaklamp hebt kun je daarmee proberen de display IN te schijnen, als de verlichting enkel stuk is zal er dan toch nog iets zichtbaar zijn in het scherm.

Als het een Fabriekssysteem is hoef je geen reset te gaan zoeken, is er dan waarschijnlijk niet.
Geplaatst

Het is een gewone radio met c.d.player af fabriek, Kan geen resetknopje vinden! Er zit geen navigatie op! Ik vond het meteen zo achterlijk duur, toen die balie medewerker dit mij vertelde! Maar bedankt heren voor de vele tips! Maar ik ga nu gewoon verder met deze radio, er komt een redelijk geluid uit!

Geplaatst

Je kunt dan nog beter op bijv. Marktplaats of eBay kijken voor een tweedehands radio. Bijv. van iemand die een andere radio geplaatst heeft.
€2900 is echt totaal debiel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...