Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Alarm Cee'd 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb sedert februari 2016 een nieuwe Cee'd en vraag me af of hier af fabriek een alarm opzit en hoe kom ik daar achter ?

Ik neem aan als er een alarm aanwezig is dat het niet mag afgaan als de deuren manueel met de eigen sleutel geopend worden ? Of zie ik dat verkeerd ?

Geplaatst

even je sleutel uit de houder en dan die houder weg houden bij de auto als je dan de deur met het sleutelbaardje open maakt dan zou er een toeter moeten gaan toeteren

Geplaatst

Idd gewoon. In de auto gaan zitten. Deuren dicht en met de afstandsbediening op slot. Dan de deur openmaken met het hendeltje in de auto. Dan hoor je vanzelf of er alarm op zit. Vaak Zitten er ook kleine bijna doorzichtige stickers op de portierramen met alarm systeem.

Geplaatst

Ik denk dat Ludoke al 4 dagen aan het wachten is....Ik hoor maar niet of er nou een alarm is afgegaan of niet. ;)

Geplaatst

Morgen zie ik mijn Cee'd na 2 weken weer,staat in een garagebox. Ik rij zéér weinig 2500 km op 8 maanden!!!

Maar morgen gaan er 200 bij en zal ik testen en laat het resultaat weten,maar ik vermoed dat er geen alarm opzit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...