ludoke Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Ik heb sedert februari 2016 een nieuwe Cee'd en vraag me af of hier af fabriek een alarm opzit en hoe kom ik daar achter ? Ik neem aan als er een alarm aanwezig is dat het niet mag afgaan als de deuren manueel met de eigen sleutel geopend worden ? Of zie ik dat verkeerd ? Quote
xtra40 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 even je sleutel uit de houder en dan die houder weg houden bij de auto als je dan de deur met het sleutelbaardje open maakt dan zou er een toeter moeten gaan toeteren Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Idd gewoon. In de auto gaan zitten. Deuren dicht en met de afstandsbediening op slot. Dan de deur openmaken met het hendeltje in de auto. Dan hoor je vanzelf of er alarm op zit. Vaak Zitten er ook kleine bijna doorzichtige stickers op de portierramen met alarm systeem. Quote
ff4266 Geplaatst 14 Oktober, 2016 Geplaatst 14 Oktober, 2016 Wel even 30 seconden wachten, want pas daarna wordt het alarm geactiveerd.. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 14 Oktober, 2016 Geplaatst 14 Oktober, 2016 Ik denk dat Ludoke al 4 dagen aan het wachten is....Ik hoor maar niet of er nou een alarm is afgegaan of niet. Quote
ludoke Geplaatst 14 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 14 Oktober, 2016 Morgen zie ik mijn Cee'd na 2 weken weer,staat in een garagebox. Ik rij zéér weinig 2500 km op 8 maanden!!! Maar morgen gaan er 200 bij en zal ik testen en laat het resultaat weten,maar ik vermoed dat er geen alarm opzit. Quote
ludoke Geplaatst 15 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2016 Getest en ja hoor tuut tuut tuut 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.