Jump to content

Gezocht : uw mening !

JG010

Wat vind jij van dit forum ?  

73 members have voted

1. 1. Wat vind jij van dit forum ?

Recommended Posts

• 2 months later...
Laat ons weten welke categorieen u graag in het forum zou willen zien....

Alles is welkom !

Volgens mij is het prima zo. Alleen lijkt het erop dat de nieuwe KIA club site een drempel is voor een aantal mensen ( vraag me niet waarom ) want de response is maar matig vind ik. En ook hier moet ik zeggen dat ik niet snap waarom mensen voorheen meer response gaven op zo'n MSN group...

Ik zou zeggen doe wat meer marketing en geef wat meer bekendheid aan dit handige medium voor KIA bezitters !

• 4 months later...
  • 5 months later...
  • 7 months later...

Ik vind het forum zeer leuk. Jullie brengen via deze weg KIA bezitters via dit medium dichter bij elkaar. Geeft tevens een leuke manier om idee?n en informatie uit te wisselen.

Ik bezit zelf sinds twee maanden een Picanto. Ik heb veel schik met het stoer uitziende autootje. Verbruik mag wel wat beter maar zal de periode van het jaar wel zijn en het inrijden. Het zijn leuke verhalen van mensen die veel ondernemen en veranderen aan de auto. Daar ben ik zelf ook wel voor te porren. Maar ik heb zelf meer hobby's dus moet niet doorslaan.

gr. Danny

Welkom op het forum en bedankt voor je positieve reactie.

Ik hoop dat je inderdaad veel aan de info hebt en we zien uiteraard je reacties, vragen of anderzins op het forum tegemoet.

Misschien komt het wel zover dat je een keer actief mee doet aan onze ritten.

In ieder geval veel rijplezier met de Picanto.

Er zou bijvoorbeeld een onderdeel:Kroeg bij kunnen komen voor moppen.

Of een onderdeel:Betrapt,dit als je een andere kia tegen komt die ook lid is.

Voor de rest is het forum voor mijn voldoende.

En zoals Aad ook al zei er zijn op dit moment 404 geregistreerde,maar er zijn maar een handje vol mensen die je elke keer weer tegen komt.

Guest Herman

Of een onderdeel:Betrapt,dit als je een andere kia tegen komt die ook lid is.

Bij de Fiat Panda club krijg je bij aanmelding een sticker. Inderdaad hebben ze daar een item waar ze dit ook posten. Ook erg veel bezoekers daar door de "fun" items

Ik ben hier dagelijks aanwezig, en zie nu dat dit item weer "nieuw" leven ingeblazen word.

Ben over het forum dik tevreden, mis eigenlijk niks, dus voor mij is dit forum oke :!::!::!:

Een vorm van "kroeg" met moppen is leuk, maar in het begin zal hierop leuk gereageerd worden, en later komen de platvloerse moppen in zo'n item, en worden er mensen gekwetst, en daar moet je mee uitkijken.

Ik zie dit op diverse fora namelijk ook gebeuren, vandaar.

Daarom zou je hier bijna een extra moderator voor in het leven moeten roepen, en ik denk niet dat dit de bedoeling kan zijn van dit forum.

Philip

Guest Hijs fijn
H?y nog een plaats genoot,en zie op je atavar een pin en bowling bal !!

Doe je zelf ook aan bowlen ?

Ik bowl zelf ook,en heb ook in Spijkenisse gebowld.

Ja vanavond weer geweest, bowling spijkenisse van de baan geveegd met 4-0