Jump to content

accesoires

Anja

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Bedankt voor de info!!

Ik heb gelijk een mailtje gestuurd met mijn vraag.

Maar dit is wel een site voor de Sorento rijder, wat een accesoires, ik ben jalours van wat er allemaal te koop is.

Philip

Laatste nieuws:

Hij heeft nog wel een oranje Picanto compleet met sleutelhanger, en de prijs is redelijk, maar ik heb gevraagd om uit te kijken naar een blauw model.

PICT0324.jpg

• 2 weeks later...

Goh dat is wel heel snel, nu al een schaalmodel, jammer dat het nog geen blauwe is, maar ik ben nu wel erg blij, een oranje schaalmodel, net als mijn tuutje.

Is het een EX of een LX en mag ik gelijk zo brutaal zijn, wat moet ie kosten?

groetjes

Goh dat is wel heel snel, nu al een schaalmodel, jammer dat het nog geen blauwe is, maar ik ben nu wel erg blij, een oranje schaalmodel, net als mijn tuutje.

Is het een EX of een LX en mag ik gelijk zo brutaal zijn, wat moet ie kosten?

groetjes

De link staat een paar berichten hoger: klikken en gewoon vragen.

Ik weet dat Marco zeer regelmatig onderweg is, ook in Korea, om spullen te halen. Primair inderdaad voor de Sorento en op bestelling neemt hij ook spullen voor andere modellen mee.

• 4 weeks later...

De prijs van het model incl verzending is 28.40 euro.

Ik heb Marco een mailtje gestuurd met mijn vraag over het bewuste model.

Hij had hem alleen maar in oranje (zie foto eerder in topic), maar hij ging toch naar Korea voor nieuwe onderdelen en heeft gelijk maar ook gekeken (en gevonden) naar het blauwe model Picanto

Nu heeft hij zelfs zijn site aangepast met de tekst dat ook andere modellen zoals oa de Picanto leverbaar zijn.

Ik heb een foto ontvangen van de blauwe Picanto, alleen het model op de foto is de uitgave in Korea, en is blauw/zilver.

De echte kobaltblauwe Picanto is alleen een exportproduct, en bestaat NIET in Korea, dus daarom worden er GEEN kobaltblauwe modellen uitgegeven in Korea.

Dus wachten we weer op een bericht ergens vandaan dat er wel een kobaltblauw model verkrijgbaar is :cry::cry:

Philip

PICT0033.jpg

zo het es allemaal snel gegaan.

deze morgend (08-12-04) ben ik eigenaar geworden van een kleine picanto de lichteblauwe die hierboven al een keertje gezet was!

de afwerking :?:( kon veel beter , zeker voor de prijs

het voordeel : hij es bijna gompleet demonteerbaar , kas ,interieur, ramen ... :lol:

grtz

• 2 weeks later...