Anja Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Zijn er al leuke hebbedingen te koop voor de Picanto, buiten die in de folder van KIA zelf staan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Hallo, zelf zijn wij nu al op zoek naar een schaalmodel van de Picanto. Liefst in de kleur blauw, om een natuurgetrouwe kopie van onze auto te maken. Hopelijk komen ze snel op de markt. Groeten Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lowlander Posted October 24, 2004 Share Posted October 24, 2004 Voor een schaalmodel kun je eens kijken of navragen bij www.va-tra.de. Die zijn vaak in Korea om zelf spullen te halen. Het zou kunnen dat de eigenaar nederlands spreekt: heet Marco van Alphen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted October 24, 2004 Share Posted October 24, 2004 Bedankt voor de info!! Ik heb gelijk een mailtje gestuurd met mijn vraag. Maar dit is wel een site voor de Sorento rijder, wat een accesoires, ik ben jalours van wat er allemaal te koop is. Philip Laatste nieuws: Hij heeft nog wel een oranje Picanto compleet met sleutelhanger, en de prijs is redelijk, maar ik heb gevraagd om uit te kijken naar een blauw model. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anja Posted November 1, 2004 Author Share Posted November 1, 2004 Goh dat is wel heel snel, nu al een schaalmodel, jammer dat het nog geen blauwe is, maar ik ben nu wel erg blij, een oranje schaalmodel, net als mijn tuutje. Is het een EX of een LX en mag ik gelijk zo brutaal zijn, wat moet ie kosten? groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lowlander Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Goh dat is wel heel snel, nu al een schaalmodel, jammer dat het nog geen blauwe is, maar ik ben nu wel erg blij, een oranje schaalmodel, net als mijn tuutje. Is het een EX of een LX en mag ik gelijk zo brutaal zijn, wat moet ie kosten? groetjes De link staat een paar berichten hoger: klikken en gewoon vragen. Ik weet dat Marco zeer regelmatig onderweg is, ook in Korea, om spullen te halen. Primair inderdaad voor de Sorento en op bestelling neemt hij ook spullen voor andere modellen mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted November 28, 2004 Share Posted November 28, 2004 Vandaag een mailtje gehad vanuit Duitsland................ze hebben een Blauwe Picanto als model, gelijk geld overmaken en hopen dat het model snel binnenkomt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippo Posted November 28, 2004 Share Posted November 28, 2004 hoeveel kosten die nu juist? en hoe te bestellen? want ik snap de botte van die sit? grtz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 De prijs van het model incl verzending is 28.40 euro. Ik heb Marco een mailtje gestuurd met mijn vraag over het bewuste model. Hij had hem alleen maar in oranje (zie foto eerder in topic), maar hij ging toch naar Korea voor nieuwe onderdelen en heeft gelijk maar ook gekeken (en gevonden) naar het blauwe model Picanto Nu heeft hij zelfs zijn site aangepast met de tekst dat ook andere modellen zoals oa de Picanto leverbaar zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippo Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 thx TAZ , ik ben er eindelijk achter gekomen hoe alles in elkaar zit met deze heb ik dus ook contakt gehad met Marco heb ook gelijk het geld overgamaakt en kan dus beginnen wachten op de mini-picanto grtz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Ik heb een foto ontvangen van de blauwe Picanto, alleen het model op de foto is de uitgave in Korea, en is blauw/zilver. De echte kobaltblauwe Picanto is alleen een exportproduct, en bestaat NIET in Korea, dus daarom worden er GEEN kobaltblauwe modellen uitgegeven in Korea. Dus wachten we weer op een bericht ergens vandaan dat er wel een kobaltblauw model verkrijgbaar is Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippo Posted December 1, 2004 Share Posted December 1, 2004 ik aanvaard de lichte blauwe , mij es het gelijk naarmate men grote picanto veranderd word de mini ook gedaan dus een beetje lak erop smijten kan geen kwaad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted December 2, 2004 Share Posted December 2, 2004 Ik kwam dit tegen met een beetje surfen, in Korea het moet echt niet gekker worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippo Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 zo het es allemaal snel gegaan. deze morgend (08-12-04) ben ik eigenaar geworden van een kleine picanto de lichteblauwe die hierboven al een keertje gezet was! de afwerking kon veel beter , zeker voor de prijs het voordeel : hij es bijna gompleet demonteerbaar , kas ,interieur, ramen ... grtz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippo Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 2 detail foto's van de mini picanto http://groups.msn.com/_Secure/0UACfAkUYDNDpZBaTGCWZ3hIOCdKxD3ZLcG58JvWbQxD!vzh4Ja4kL0PE6b*2mD1CGt!Gno!lNp3hrDHbFyf8Mj3qLZCYDAWjlDIS1bKgCOiddM5bs*1Mr3SC9BYAcPQW/ice%20005.jpg?dc=4675502294364399695 http://groups.msn.com/_Secure/0UADdAkgY3tDpZBaTGCWZ3n6s4AClJDllOtVV0v9ODf*A1Z1dupuVxAsGXXVAlbB9KlmZdvqUXUawMrRiYi9a*lILqmqDDsPR6dAW!WVcL4VbSZgLf4kbynSCaxcAcGsX/ice%20008.jpg?dc=4675502294368376516 dus zoals je kan zien es het interieur verre van geslaagd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maartje-Sho Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Weet iemand waar je voor een redelijke prijs je ramen kan laten blinderen, wat tevens goed gebeurd?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lowlander Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Hallo Maartje, Ik weet wel iemand maar dat is voor jou 204 km enkele reis!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maartje-Sho Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Das wel ver ja... Ik ga nog een beetje rondneuzen. Wil ook nog ff nadenken of ik het wel wil... In ieder geval niet te donker dan. Maare, je mag wel zeggen waar het ligt hoor.. is het zo ver weg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts