picanto89 Posted May 16, 2009 Posted May 16, 2009 Hallo allemaal, Onlangs heb ik een tweedehands Kia Picanto 1.1 uit 2004 gekocht. Nu merkte ik dat als ik mijn richtingaanwijzer gebruik dat hij dan op grootlicht springt. Ik moet hem dan een heel klein beetje naar me toe trekken en dan gaat hij weer uit. Het is niet zo dat ik als ik de richtingaanwijzer naar beneden of boven doe dat ik hem dan te hard naar achter druk zodat het grootlicht aan gaat..het gebeurt namelijk al als je hem gewoon aanraakt.. Weet iemand hoe dit kan en of dit te verhelpen is? Het is erg vervelend..zeker voor de medeweggebruikers want ik loop constant te seinen.. Quote
Rio-man Posted May 16, 2009 Posted May 16, 2009 Lijkt alsof de hendel een beetje lam is.. Heb je hem bij een bedrijf met (bovag)garantie gekocht? Ga dan even terug en laat het nakijken. Quote
picanto89 Posted June 2, 2009 Author Posted June 2, 2009 Nog bedankt voor je reactie! Ik heb de hendel laten vervangen en het probleem is verholpen! Quote
El-Rio-Grande Posted June 6, 2009 Posted June 6, 2009 Blij te horen dat het probleem verholpen is. Voorlopig dus weer fijn rijden met je ride, z Quote
Recommended Posts