kelvin Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 heey mensen, sorry dat ik laatste tijd niets heb laten horen. dit komt omdat ik op stage ben en heb daar geen internet. ik heb wel een update. mijn auto gaat naar de sloop. door een fout van mezelf is mijn auto in de vangrail gekomen en is nu total los verklaard door mezelf. zelf heb ik nu 2 weken rustig wwerk moeten doen en aan de ubiprofen gezeten. er zitten zoveel deuken in dat het te veel gaat kosten het te laten maken. ik moet nog even kijken wat mijn volgende auto wordt. ook weet ik nog niet zeker of dit wel een kia gaat worden, maar ik zal af en toe nog op het forum komen om te blijven kletsen. ik hoop jullie snel weer te zien op een meeting. mvg, Kelvin Quote
Alex VB Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 Je Zus Kelvin, Dat is balen. En het was een leuke Pica wat je had. Als je tenminste naar de goede kant keek. Ik wens je vooral veel beterschap en succes met het op zoek gaan naar een nieuwe "ride". En ook al is het geen KIA meer, je blijft welkom. Quote
Tazteam Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 Hey Kelvin, das 3x k*t. Jammer dat je auto zo aan zijn einde moet komen, en je had er nog wel zoveel mooie plannen mee. Heel veel succes verder met het zoeken naar een nieuwe ride. Hopelijk toch nog een Kia, maar je bent altijd nog van harte welkom op het forum. Philip Quote
brouwer2001 Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 hoi kevin, dat is erg kl*te. gelukkig ben je er zelf nog goed van af gekomen. dat is en blijf toch het belangrijkste een auto is te vervangen. suc6 met zoeken naar een nieuwe ride. gr ronald Quote
Guest Daiz Posted May 20, 2009 Posted May 20, 2009 Hey Kelvin, Das zekers k*t...echt balen... Gelukkig is er niets met jou aan de hand Sterkte ermee en natuurlijk ben je altijd welkom op het forum!! Gr Daiz Quote
El-Rio-Grande Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 OMG Kelvin! Het is wel wat zeg, jouw Kia Picanto historie... Gelukkig ben je zelf ongedeerd! Zonde van je ride maar ben benieuwd wat je er voor in de plaats gaat rijden. Groeten, Peter Quote
kelvin Posted May 30, 2009 Author Posted May 30, 2009 ben ik weer eens. ik houd me picanto nog wel ff omdat ik nog niet precies weet welke auto ik wil hebben. hij rijd nog maar mag er niet meer mee rijden eigenlijk. ik zit zelf te denken aan misschien een honda civic. maar ik zie het nog wel. mvg, kelvin Quote
El-Rio-Grande Posted June 6, 2009 Posted June 6, 2009 Hoi Kelvin, Ik ben benieuwd wat het dan uiteindelijk zal worden! Toch stiekem de hoop dat het toch weer een Kia word Keep us posted! Enne, geen risico's nemen.. als ie niet meer mag rijden, ook niet doen.. als er iets gebeurt ben je Quote
Recommended Posts