Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier ben ik weer beste Kia rijders; na enkele uitstapjes gemaakt te hebben na de tegenvallende ervaringen met mijn Picanto 2012 model nu als nieuwe auto een Kia Optima SW GT-line uitgezocht. Wordt 1-2-17 geleverd. Wat een heerlijke auto; kan niet wachten!

• Like 1
Geplaatst

Hallo Tzeunis, welkom terug op het forum. En bijna het zelfde een picanto of een Optima SW GT-Line ;)

Geplaatst

Ik rijd sinds 23 november rond in België met identiek dezelfde auto. Heb er ondertussen 2000km opstaan.

Geplaatst

En tevreden over de auto? Ik kan niet wachten!

Geplaatst

Zeer tevreden!

Alles werkt prima, is een zeer stille auto, automaat schakelt naadloos en zeer snel. Zit nu aan een verbruik van 6,1 L/100km. Gps werkt zeer snel - je moet wel een smartphone koppelen en een wifi-hotspot maken om alle info er uit te halen. Android Auto zou binnenkort (geruchten - geen exacte info) bruikbaar worden.

Enig min-punt is dat er geen snelheidsbegrenzer geïnstalleerd is. Stond wel vermeld in de technische fiche!!!! ACC werkt feilloos maar vraagt gewenning.

Veel succes ermee.

Geplaatst

Krijg binnenkort een Apple telefoon en die zou al werken. Verbruik lig ik niet zo wakker van met mijn Europa tankpas... zal ook continue in sportstand staan aangezien de auto dan net wat lekkerder rijdt (vond ik tijdens de proefritten).

Verder heb ik nog de fabriek af dashcam laten inbouwen. Mooi weggewerkt.

Geplaatst
Op 24-12-2016 om 08:48 zei WDH:

Zeer tevreden!

Alles werkt prima, is een zeer stille auto, automaat schakelt naadloos en zeer snel. Zit nu aan een verbruik van 6,1 L/100km. Gps werkt zeer snel - je moet wel een smartphone koppelen en een wifi-hotspot maken om alle info er uit te halen. Android Auto zou binnenkort (geruchten - geen exacte info) bruikbaar worden.

Enig min-punt is dat er geen snelheidsbegrenzer geïnstalleerd is. Stond wel vermeld in de technische fiche!!!! ACC werkt feilloos maar vraagt gewenning.

Veel succes ermee.

Denk dat Android Auto al werkt alleen moet je dan buiten de playstore om de apk installeren (Android Auto)

Verder is bij de Niro wel een snelheidsbegrenzer. Die bereik je op dezelfde manier als je de cruisecontrol instelt, alleen druk je dan niet 1 keer, maar 2 keer op het knopje.

Geplaatst
8 uur geleden zei Tzeunis:

Krijg binnenkort een Apple telefoon en die zou al werken.

Volgens mij werk Carplay juist nog niet, die wordt in Q1 verwacht. Dus kan zijn dat het wel werkt als je hem op 1-2-2017 geleverd krijgt. Overigens gefeliciteerd met deze mooie Optima.

Geplaatst

Ron, inderdaad - zo zou je de begrenzer moeten activeren. En zo stond het ook in de handleiding. Maar in de Optima zit een Adaptive Cruise Control. En deze is bij Kia niet te combineren met een begrenzer. Men is de website en de gedrukte brochures aan het aanpassen. Was wel ontgoocheld omdat ik die begrenzer zeer veel gebruik.

• Like 1
Geplaatst

Hij is al binnen bij de dealert... nog 3 weekjes wachten...

WhatsApp Image 2016-12-29 at 19.35.33 (1).jpeg

WhatsApp Image 2016-12-29 at 19.35.33.jpeg

• Like 1
  • 4 weken later...
Geplaatst

Zojuist opgehaald... wat een genot. Nu spelen met de opties en morgen ritje naar Zwolle. Hoppakee.

20170131_173104.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...