Nieles Geplaatst 29 December, 2016 Geplaatst 29 December, 2016 Vanwege allerlei redenen ben ik gisteren met een le tank te komen staa. Nu is hierna mijn verbruik heel erg hoog (42km op een kwart tank). Heeft iemand een idee weaarom Quote
Specialmade Geplaatst 29 December, 2016 Geplaatst 29 December, 2016 20 minuten geleden zei Nieles: Vanwege allerlei redenen ben ik gisteren met een le tank te komen staa. Nu is hierna mijn verbruik heel erg hoog (42km op een kwart tank). Heeft iemand een idee weaarom Ik zou denken aan een vlotter probleempje. Geeft de meter dit aan of heb je ook daadwerkelijk (bij)getankt. Quote
Nieles Geplaatst 29 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 29 December, 2016 23 minuten geleden zei Specialmade: Ik zou denken aan een vlotter probleempje. Geeft de meter dit aan of heb je ook daadwerkelijk (bij)getankt. ik heb daadwerkelijk bijgetankt Quote
Specialmade Geplaatst 29 December, 2016 Geplaatst 29 December, 2016 2 minuten geleden zei Nieles: ik heb daadwerkelijk bijgetankt Dan zou ik even contact opnemen met de Kia dealer. Ben benieuwd wat de oorzaak is. Quote
Nieles Geplaatst 29 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 29 December, 2016 Contact gehad met garage, die zegt dat ik mijn vlotter electrisch moet resetten door de accu los te koppelen. Dit zou het probleem oplossen. Vanavond maar is proberen dan! Quote
Specialmade Geplaatst 29 December, 2016 Geplaatst 29 December, 2016 3 uur geleden zei Nieles: Contact gehad met garage, die zegt dat ik mijn vlotter electrisch moet resetten door de accu los te koppelen. Dit zou het probleem oplossen. Vanavond maar is proberen dan! Dus toch een vlotter probleempje. Ben benieuwd of het loskoppelen van de accu het probleem oplost. Let wel op dat er dan andere instellingen mogelijk ook kunnen resetten. Quote
Nieles Geplaatst 10 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 10 Januari, 2017 Nog even een terugkoppeling van mijn kant. Dit was inderdaad de oplossing voor dit "gebrek" 1 Quote
Specialmade Geplaatst 10 Januari, 2017 Geplaatst 10 Januari, 2017 29 minuten geleden zei Nieles: Nog even een terugkoppeling van mijn kant. Dit was inderdaad de oplossing voor dit "gebrek" Goed dat het nu 'opgelost' is. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.