Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede avond, ik ben Walther, en sinds kort de gelukkige en trotse eigenaar van een Kia C'eed, mijn 1e Kia. Het is een rode 1.0 GT line sportswagon zonder panoramadak. Ik heb me op het forum aangemeld omdat ik hier nuttige info hoop te vinden voor mijn Kia. Ook ben ik een echte autopoetser en erg zuinig op mijn wagentje. Voor een toertocht ben ik ook altijd wel te porren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Geplaatst

@Therwalt, welkom op dit forum en veel leesplezier.

Poetsers zijn er hier in grote getallen aanwezig. :-)

Veel rijplezier met je Kia C'eed en natuurlijk veel veilige kilometers.

Een Toertocht is volgens mij nog niet voorgesteld maar is op zich een goed voorstel.

Geplaatst

Hallo Therwalt, welkom op het forum. Zoals Specialmade al aangeeft zijn hier fanatieke detailers aanwezig. Zo ook ikzelf.... Mijn huidige Kia is 2,5 jaar oud en ziet er van binnen en van buiten nog uit als nieuw. Iedere week wordt hij gewassen en vaak was ik hem tussendoor ook nog even snel waterloos (enige nadeel van een witte auto). Verder zet ik hem 2 x per jaar in de wax en laat hem ook nog 1x per jaar door een professional clayen, cleanen en polijsten. 

Toertochten hebben we idd nog niet gedaan maar er wordt door een aantal zeer fanatieke leden wel ieder jaar een meeting georganiseerd. Maar kom maar op met ideeën zou ik zo zeggen ;)

Groet, Lourens

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...