Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 Gisteren mijn winterbanden gemonteerd, en zie vandaag. Over timing gesproken. Quote
Specialmade Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 Lekker op tijd Lourens. Volgende week kunnen de voorjaarsbanden er weer op en over drie maanden de zomerbandjes. Blijf je wel lekker bezig. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 De wielen staan bij mij in de schuur, en het omzetten is 45 minuten werk. Dus ach zo blijf ik idd bezig. Quote
Lique Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 Je had toch niet stiekem naar het weerbericht gekeken hé Lourens Ik dus niet en moet dus nog steeds banden bestellen. Sorento heeft nu dus huisarrest. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 11 minuten geleden zei Lique: Je had toch niet stiekem naar het weerbericht gekeken hé Lourens Ik dus niet en moet dus nog steeds banden bestellen. Sorento heeft nu dus huisarrest. Ik niet...Maar mijn meissie waarschijnlijk wel. Die loopt al weken te zeuren wanneer gaan de winterwielen er nou onder. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 Wat leer ik hier van.... Toch meer naar het meissie luisteren. Quote
arjan gt Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 Wat leer ik hier van.... Toch meer naar het meissie luisteren. Weer een verloren ziel, # girlpower Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lique Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 1 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens: Wat leer ik hier van.... Toch meer naar het meissie luisteren. Nou, dat dus *het licht gezien* #girlpower Quote
xtra40 Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 mijn winterwielen wilde de schuur niet uit ze vinden het te koud buiten 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.