Guest Rob- Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 Beste, Zijn er ook leden die een proceed 1.6 gdi rijden model jaar 2013, die hun auto verlaagd hebben. Graag wil ik wat ervaringen van rijders horen. Ben zelf van plan een koni kit aan te schaffen, 2.5 cm voor 4 cm achter. Ben benieuw of er forum leden zijn die hun ervaringen willen delen. Grt Rob Quote
Raymond GT-Line Posted January 14, 2017 Posted January 14, 2017 Waarom wil je hem aan de achterzijde meer verlagen? Ik heb trouwens geen ervaring ermee maar het viel me op dat je de achterzijde meer wil verlagen. Quote
Guest Rob- Posted January 14, 2017 Posted January 14, 2017 Achterkant word dan gelijk getrokken met de voorkant. Ik heb uitgebreide test rapporten gelezen van de Koni dempers. De kit die Koni verkoopt is 4 cm achter 2,5 voor. Ik werk zelf bij Koni dus wat inside informatie. Vind het alleen leuk om informeren of er ook gebruikers zijn met ervaringen. Ik weet natuurlijk dat de auto wat stugger wordt dempers zijn overigens instelbaar. Maar mooi vlak en wat lager spreekt me wel aan. Quote
xtra40 Posted January 14, 2017 Posted January 14, 2017 nou we horen het T.Z.T wel hoe het bevalt misschien meteen tegen die tijd even een uitgebreid stukje schrijven liefst met veel fotos er bij (ook van de inbouw ) zijn we gek op hier Quote
Recommended Posts