Sawtooth75 Geplaatst 5 Februari, 2017 Geplaatst 5 Februari, 2017 Hi! Even voorstellen, ik ben Sawtooth75 (veelal afgekort tot Saw), 41 jaar oud, vader van een opstandige tienerdochter, getrouwd met de liefste vrouw in de wereld en in het dagelijks leven Technisch Consultant/Product Manager. Na een heel lange tijd in mijn trouwe Toyota Corolla Stationwagon uit 1999 gereden te hebben is het toch tijd om afscheid te nemen. Hoewel dit al mijn 3e Toyota is ben ik helemaal om naar Kia. Ik heb een paar weken in de Kia Sportage van mijn schoonvader mogen rijden en daarna een paar dagen in de Kia Rio van een kennis. Om een of andere reden laat me de Rio niet meer los en was de keuze dan ook snel gemaakt. Op dit moment ben ik druk zoekende naar mijn ultieme Rio (UB, zwart, Super pack en leuke sloffen). Hopelijk staat er snel eentje op de oprit... Ik vind het heel prettig om het forum af te struinen en te zoeken naar leuke weetjes, nuttige tips en toekomstige projecten. Heb je vragen, stel ze gerust! De link naar mijn profiel is Bekijk Lid Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.