Kianewbie Posted February 8, 2017 Posted February 8, 2017 Hallo mede-Kia rijders, Sinds een paar maanden rijden wij (mijn vriendin) een Kia Rio 2013. En ik moet zeggen.... het valt echt niet tegen! Voorzien van alle handige en noodzakelijke opties een leuke auto. Behalve navigatie......en daar zit op dit moment de pijn. Hiervoor zal ik een apart topic openen. Quote
Guest Vitara 2 Posted February 8, 2017 Posted February 8, 2017 Hallo Kianewbie, Welkom op het forum, en idd een Kia Rio valt zeker niet tegen. Wij rijden nu bijna 3 jaar in onze Rio en zijn nog meer dan tevreden over de auto. We krijgen ook nog heel vaak complimenten over de auto zowel van jong als oud. Trouwens wel balen dat de nieuwe Nav niet past. groet, Lourens zie hier onze trots. Quote
Specialmade Posted February 8, 2017 Posted February 8, 2017 1 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens: Hallo Kianewbie, Welkom op het forum, en idd een Kia Rio valt zeker niet tegen. Wij rijden nu bijna 3 jaar in onze Rio en zijn nog meer dan tevreden over de auto. We krijgen ook nog heel vaak complimenten over de auto zowel van jong als oud. Trouwens wel balen dat de nieuwe Nav niet past. groet, Lourens zie hier onze trots. Wat is ie mooi hè ...............ondanks die witte kleur. . Quote
Recommended Posts