HTK wolf Geplaatst 11 Februari, 2017 Geplaatst 11 Februari, 2017 Hallo ik ben nieuw op dit forum.Ik ben op zoek naar antwoorden, ik heb een sportage 3 uit 2011 en die heeft geen led achterlichten!Ik zou graag willen weten of de led achterlichten van het vernieuwde model 3 ook in mijn auto in gebouwd kunnen worden zodat de led verlichting ook in de achterklep mee brand!Met vriendelijke groetWolf Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 11 Februari, 2017 Geplaatst 11 Februari, 2017 Bij AliExpress $ 508,00. zoek op: 2010-2013 kia sportage r achterlicht, 2010-2013 kia sportage r led-achterlicht. Quote
OptimaForma Geplaatst 11 Februari, 2017 Geplaatst 11 Februari, 2017 Hoi Wolf, Wat zit er bij jou dan in het middelste gedeelte wat niet brandt? Ik wil namelijk hetzelfde truukje uithalen met mijn Optima, (Dus de amerikaanse versie waarbij het middelste gedeelte wel brandt)maar bij mij zitten helaas nu in de achterklep de mistachterlichten en die zijn verplicht in NL dus kan een mogelijk probleem opleveren met de APK. (Het gekke is dat deze ondingen verplicht zijn in NL maar je bent bij dichte mist niet verplicht om ze aan te zetten). Nu weet ik niet hoe dat zit bij een Sportage (Mistachterlicht zit bij jou mogelijk in de hoek van de bumper?)maar hou hier wel rekening mee. Succes in ieder geval. M vr gr, Marco (OptimaForma) Quote
OptimaForma Geplaatst 11 Februari, 2017 Geplaatst 11 Februari, 2017 En ik zou uitkijken bij Ali Express want er is veel Bogus troep in omloop, ik zou alleen originele OEM tail lights inbouwen, ook al zijn deze wat duurder. 1 Quote
HTK wolf Geplaatst 11 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 11 Februari, 2017 Hoi Wolf, Wat zit er bij jou dan in het middelste gedeelte wat niet brandt? Ik wil namelijk hetzelfde truukje uithalen met mijn Optima, (Dus de amerikaanse versie waarbij het middelste gedeelte wel brandt)maar bij mij zitten helaas nu in de achterklep de mistachterlichten en die zijn verplicht in NL dus kan een mogelijk probleem opleveren met de APK. (Het gekke is dat deze ondingen verplicht zijn in NL maar je bent bij dichte mist niet verplicht om ze aan te zetten). Nu weet ik niet hoe dat zit bij een Sportage (Mistachterlicht zit bij jou mogelijk in de hoek van de bumper?)maar hou hier wel rekening mee. Succes in ieder geval. M vr gr, Marco (OptimaForma)Alleen achteruit rij verlichting maar daaromheen zit een deel wat loos is maar lijkt op rij verlichting, op de nieuwere is dit in gevuld met ledVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
HTK wolf Geplaatst 11 Februari, 2017 Topic Starter Geplaatst 11 Februari, 2017 En ik zou uitkijken bij Ali Express want er is veel Bogus troep in omloop, ik zou alleen originele OEM tail lights inbouwen, ook al zijn deze wat duurder.Thanks voor de tipVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.