Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia stuurprobleem

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag met mijn sportage naar garage geweest voor het stuurgedrag alles nagezien ze moeten nu overleggen met Kia wat er moet gebeuren.

Wagen is van 10-07-2013 met 20000 km zoekt altijd links of rechts moet constand corigeren zou aan stuurhuis liggen.

Een pluim voor deze garage waren er direkt mee bezig ben benieuwt hoe het gaat aflopen heb hoop dat het in orde komt.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Hier is al veel over geschreven maar hier is een update voor.

Zie hier het bericht

• 2 maanden later...
Geplaatst

Update is ondertussen gebeurt in een andere kia garage. Waar ik hem gekocht heb was niks aan zegde ze.

En ook gezien dat ze daar bij het eerste onderhout een stuk uit de bodemplaat gezaagt hadden voor aan de oliestop te kunnen,

hadden ze een liter te veel op gedaan dat er nog bij.

Ondertussen een nieuwe voor gekregen na hun er op gewezen te hebben daar zien ze mij toch niet meer.

• 2 weken later...
Geplaatst
2 uur geleden zei wimme:

Volg een grammatica cursus 

Geachte

ik en meerdere hier zouden het op prijs stellen om dit soort dingen via een Pb te doen 

het word niet op prijs gesteld als er leden op hun gramatica worden aangevallen iedereen weet wat er bedoeld word 

en niet iedereen incl mijzelf heeft iets met de nederlandse taal en kunnen fouten maken 

ik ga de commentaren dan ook verwijderen 

dan kunnen we weer on topic verder 

• Like 3
Geplaatst

Goed gezegd bedankt niet dat ik me er druk om maakte daar ben ik te oud voor geworden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...