Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb een kia cee'd uit 2014 en heb 2 koplampen kapot door schade. Nou kan ik bij de dealer een nieuwe set bestellen a 1800 euro maar ik vind dit eigenlijk wel heel erg veel geld. Nou kan ik helaas niet veel demontage onderdelen vinden voor dit type auto. Wat ik wel kon vinden is een set koplampunits met xenon verlichting maar kan iemand mij vertellen of ik mijn H7 + LED kan vervangen voor een Xenon + LED?

Heeft iemand nog tips over waar (demontage) onderdelen goed te krijgen zijn?

koplampen_small.jpg

Posted

Mss ebay even proberen.
De Xenon lanpen zijn helaas niet 1 op 1 over te zetten.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

De vraag op vervanging van H7 naar Xenon, daar heb ik bij mijn vorige Kia Pro Cee'd ook aan gedacht. Maar bij navraag bij 2 verschillende dealers, werd dit mij afgeraden. Dit vanwege het feit dat 1) het glas aan de voorkant niet geschikt is voor Xenon 2) er is geen afstellings mogelijkheid voor de Xenon

Posted

met de huidige koplampen welke allemaal een lens systeem hebben zo als de ceed ook heeft kan je prima xenon inbouwen 

afstellen werkt het zelfde dan als voorheen en strooi licht heb je niet 

alleen de ouderwetse koplampen zonder lens de reflector koplampen zijn daar eigenlijk niet geschikt voor geven ook veel strooi licht 

en zijn daar dus niet zo geschikt voor 

• 4 weeks later...
Posted

Vraagje over inbouw van de xenon.

Kan de koplampunit er makkelijk uit ?

Links zit echt lastig om de lamp erin te stoppen

Ik heb er al een lamp op stuk gekregen.

Posted

Hetbis mij nog niet gelukt maar heb wel al paar keer xenon ingebouwd is even pielen maar verder geen probleem mee gehad ?

Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk

Posted

ok..nou dan nog maar eens proberen.:|