Ga naar inhoud
Milleke

Bluetooth

Aanbevolen berichten

Het zou mogelijk zijn om te bellen wanneer je het nummer van je correspondent zelf ingeeft. Ik heb dit geprobeerd en het lukt niet. Nu heb ik me laten vertellen dat dit wel lukt mits aansluiting van de gsm via "kabeltje". Heeft iemand hier ervaring mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie dat het om een Venga gaat, ik heb zelf een Picanto, daarbij kan ik de carkit enkel via het stuur bedienen en kan ik alleen met stembesturing uitgaande gesprekken starten.
Wellicht is dat bij de Venga ook zo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inkomende gesprekken kan ik zonder problemen aannemen via de stuurbediening. Uitgaande gesprekken lukken niet. Blijkbaar is dit normaal bij een Venga. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Blijkbaar alleen bij inkomende gesprekken. Het is daarom dat voor vooruitgaande gesprekken de gsm moet aangesloten worden via een kabeltje op de USB of aux aansluiting. Alle zo hebben ze me verteld. Is dit waar of niet, ik weet het niet maar zou graag weten of iemand hiermee ervaring heeft. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat gebeurt er als je "in rust", dus zonder activiteit op de telefoon op de [opnemen] knop drukt?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

In rust op de opnemen knop drukken is automatisch verbinding maken met de laatste correspondent

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen